tisdag 1 april 2008

Näe, Fyy och Faaan!!

Näe, idag är ingen bra dag för mig tycker jag!! De går ju inte riktigt som jag vill idag... Småsaker! Men blir ändå irriterad!
Jag tycker att jag har väntat nog länge på min dator. Jag har ju hoppas länge på att den ska komma. I torsdags fick man beskedet att den var påväg. Och tidigt på fredag morgon så nådde den postcentralen i Örebro. Aja, hoppades väl att den KANSKE skulle hinna fram då under dagen. Men de gjorde den ju inte. Det kan ja ju ta. Det är ju säkert fler paket som ska med till Eskilstuna och mitt fick väl inte plats, eller så hann de inte riktigt med bilen.
Aja, men då tänkte man väl att den skulle komma på måndag... Kom den då?? Näe!! Och inte heller idag, Tisdag!!
Det står fortfarande att den är kvar i Örebro!! Nu börjar ja ju nästan tröttna lite på att beställa saker. Går ju sällan bra för mig! Ni vet ju hur de har gått med gardinerna?!

Har mailat netonnet för att be dom kolla upp varför de tar sådan tid. Men har inte hört något från dom heller. Faan! Vill ingen att jag ska få min data eller? Jamena, jag betalar ju för den... De är ju dom som ska ha pengar! Och då får dom ju leverera också!! *GRRR*
Näe, får väl hoppas på imorgon då...

Haha, tittade precis till på babygungan... Nea sitter och kämpar för att hålla ögonen öppna! Och så flinar hon. Så söt den där sockerbiten!!

En sak till som inte gått som jag ville idag var de här med bilen. Är ju totalt snurrig! Tror ja vill ha en Passat, eller kanske inte? Då kom Daniel med förslaget... Varför inte en äldre Audi kombi?? Aja, tänkte jag... Men är inte de dyra att ha då?
Näe, inte enligt Daniel. Men han bad mig kolla runt lite. Så de gjorde jag...
Så ska man kolla upp försäkringar och sånt. Tror ni de gick då? Näe!!
De flesta var ju import och någon var de körförbud på. Så försäkringsbolagen ville att man skulle ringa för manuell prisräkning! Detta hade jag ju såklart ingen större lust med.
Jag tyckte det blev för jobbigt...
FAN TA DIG, DANIEL!! Nu vet ja ju inte alls vilken bil jag ska ha! Passat, Audi eller något HELT annat?? (OBS!! INGEN volvo!!)
Javisst, båda bilarna är ju fina. Och ja, jag gillar Audi. Så vi får se vad de blir. Måste ju som sagt inte bestämma mig idag.

Tittade på reprisen av Insider här om dagen. Då disskuterade de lite smått om de här med att tjejer/kvinnor ska få bada topless i badhusen. Vad grinig jag vart!
Hur fan skulle det se ut?? Visst, killar ska väl ändå kunna kontrollera sina "lustar" och inte bara gå dit för att få se lite bröst?? Men vi andra då? Jag skulle ju iallafall inte vilja gå till badhuset och se en massa bröst överallt! Man ska vara PÅKLÄDD!!
Och det anser jag för att man GÖR bara inte så! Det ska enligt MIG inte finnas en lag som säger att alla badhus är tvingade att tjejer/kvinnor ska får vara topless om de så önskar!
Det har inget att göra med friheten att göra som man vill. Utan "klädkoder"! Ungefär som på vissa pubar får man inte ha jumpaskor på sig.
Fan, jag skulle inte veta vart jag skulle titta! Jag är inte det minsta gay, inte är jag rädd för dessa heller. Men jag kan ju öppet erkänna att jag skulle inte kunna titta en barbröstad kvinna i ögonen när jag pratar med henne! Jag skulle troligen titta upp i taket eller rakt på brösten! Hur trevlig är man då på en skala??

Hm... Reklam var de ja. Ja, den där bilreklamen med gåsen är ju lagom irriterande! Men fortfarande också JCs reklam!

Aja, nu vart det bara arga saker i min blogg idag... Men jag kan inte rå för det! *Fan, fan, FAAN!*

3 kommentarer:

Petra sa...

ut med det, inte bra att hålla irriterande skaer för sig själv. kram

Mari sa...

Alltså... näe det är respektlöst mot andra att springa med tuttarna i vädret. Fattar inte vad folk tänker med... det är lika smaklöst som en topless karl i en mataffär... äckligt tycker jag.

Du är VÄLDIGT noga med att säga att du hatar Volvo. JAG ÄLSKAR VOLVO... hahaha!

Kram Mor

Anonym sa...

Om du är arg är det bra att du har en blogg där du kan skriva av dig lite.
Nej, fy fan, jag tycker inte heller att kvinnor ska få gå runt med tuttarna i vädret. Tillåts det, tillåts väl snart string. Efter det ska det väl vara naket! Fy fan, vidrigt. Vill inte folk ha någonting privat?
Bilar... det finns säkert jättemånga bra märken som vi inte provat. Renault, Peugeot, Seat, bla bla bla, bla bla bla. För att göra saken svårare för dig. x-D Muahaha! Eller lättare?
Puss och kram från lillasyster.