måndag 7 april 2008

"Ny" bil...

Jaha, ja... Då var man bilägare då. Japp, japp. Jag har äntligen köpt min bil. Det var till sist en Audi 80 av -95 års modell. Så nu får vi se om man blir nöjd eller inte.
Körde den lite nu när jag flyttade på den. Det kändes en aning konstigt att köra manuell låda igen. Men, men... Man kommer nog in i det igen.
Nu ska de bara fixas med lite sommardäck och kanske en tvätt. De lämnade ju bilen som ett jäkla dammtroll! En aning oartigt enligt mig. Men, men... Inget att göra åt. Bara att tvätta och se glad ut.

Nu när man köpt sin lilla kombi kan man äntligen ta den där lilla turen till Ikea som jag sett fram emot så länge. Måste ju utnytja de där presentkortet som jag fick i julklapp.
Vet redan vad det ska bli. - Ett nytt databord! Sen blir de väl lite annat krafs till nya lägenheten. Ska faktiskt bli skönt att få hem lite nya fina saker när man flyttar.

Näe, nu ropar kikan som har kört fast i gå-stolen.

Kramen!!

2 kommentarer:

Mari sa...

Jaha då får man säga grattis till bilköpet då. Skönt att det blev av till slut då.

Kram//Mor

Anonym sa...

Grattis till nya bilen. Hoppas den rullar lääänge. ^^ Personligen hade jag aldrig sålt en smutsig bil. Fy skäms på gubben.

Puss och kram.