tisdag 8 april 2008

Sandra sjuk...

Mmm... Vaknade med rosslig hals idag. Inte alls roligt! Det blev värre nu under dagen. Så nu här på kvällen känner jag mig HELT slut. Känns lite som om man är färdig att "tuppa av" när som hellst. Jag fryser inte... Men det känns ändå lite som om man skulle ha feber.
Vilken tur att Nea somnade som en klubbad säl ikväll då. Inga problem där alls. Tror att hon var bra trött.
Vi badade hela familjen runt 19. Sen gick ja upp och värmde lite mat. Nea började såklart gallskrika!! "JAG SKA BANNE MIG INTE HA NÅGON FLASKA!! MOOUUÄÄÄÄ!!!" Aja, ni fattar. Tänkte att när, nu är hon så uppspelt. Nu lär hon aldrig somna.
Men kors i taket. Jag la henne i sängen. Gav henne nappen. Klappade henne lite lätt på baken och sa "Natti, natti... Sov så gott... Syns imorgon" Hon la sig tyst till ro. Så jag gick därifrån. Hon somnade nog på under 3min!! =O

Var på babymassage idag. Väldigt trevligt. Tror verkligen att Nea uppskattade det. Hon låg där så snällt och flinade mesta dels. Haha! Hon skulle till och med hjälpa till att massera benen.
Efter det somnade hon fint i bilen. Vi tog en tur till apoteket, sen till mor min på en kaffe. Det var trevligt. Och gott!! Har fått mig bullar två dagar i rad nu. Är så sugen på bullar att jag tror att jag ska baka mig massa bullar när jag blir bättre.
Nea och jag hann med en tur till ICA också. Gick utmärkt idag! Även fast hon var vaken både i bilen, på apoteket och på ICA. Så satt hon bara snällt i sin bilstol och tittade runt.

Aja, pga mitt inte så pigga jag. Så tänker jag avsluta här. Ska krypa ner i soffan och hoppas på att jag inte hostar allt för mycket. Och att man kanske somnar en stund.
Näe, en piggelin ska de bli också!! *Namm-namm*

Natti!!

2 kommentarer:

Mari sa...

Krya på dej! Inte kul att va sjuk.

Kramar//Mor

Anonym sa...

Naaw, stackars syster. Krya på dig! Kram!