onsdag 9 april 2008

Äntligen, äntligen!!

Idag kom äntligen de där sim-kortet till modemet som jag har väntat på. Nu ska jag ha fått alla tillbehör till datan. Så nu behöver jag inte tänka mer på det. Nu är det bara att njuta av min nya lilla leksak.

Haha! Fick veta idag att Daniel är lite avundsjuk på min leksak. Det förstår jag. Så liten och praktisk den här. Att man bara kan plocka fram den utan besvär. Sitta i soffan framför teven och surfa. Smart val detta tycker jag nog.

Tittar just nu på tv4-fakta. De handlar just nu om en pojke som får ett nytt hjärta. Vad häftigt egentligen. Att det kan flyttas från en annan människa... Sluta slå. Och sen när man sätter in det i nya kroppen. Att det börjar slå av nästan ren reflex. Coolt!!

Har beställt däck till bilen idag. Jag fick ju inte med några sommardäck när jag köpte den. "Bara" 7st vinterdäck av samma modell. Det är ju bra på ett vis de med. Jamena... De kommer ju dröja innan jag behöver köpa vinterdäck då.

Nu fattas de bara lite piggare högtalare. De som sitter i är trasiga. Såg sist jag var till bilen att på ena sidan bak är skyddsgallret borta. Så den här "pappen" som sitter där har rasat. Inte bra i mina ögon. På andra sidan är högtalaren på tok för stor. De ska ju hellst passa i dörren. Inte slå i sätena när man stänger dörren. Aja... Tips om billiga bra, tack?!

Med mig är det bättre idag. Snuvig som tusan. Nyser! Men, känner mig lite piggare idag. Känns som om de redan nu är på bättringsvägen.

Näe... Nu ska slappas på soffan!
En bild, dagen till ära. Så här kan man se ut när man äter god havregröt med mango puré! *hihi*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, vad knasigt med däcken och högtalarna. Hoppas du hittar några vettiga. Du får väl kolla Micro.
Aah, någon gillar gröt. Hihi!
Puss och kram.

Mari sa...

Asså jag tyckte programmet om hjärtbytet var läskigt. Han blev ju så himla dålig sen ju. Fy! Stackarn. Tur han klarade sej till sist. Först måste du mäta hålen där högtalarna ska sitta både diagonalt och hur djupa dom e. Annars kan du inte veta hur stora högtalare du ska köpa.

Kram//Mor