tisdag 22 april 2008

Ännu en underbar dag...

Jadå, det fina vädret höll i sig idag också. Underbart, underbart!! Hoppas verkligen att det kommer att vara såhär ett tag fram över. Men... Bara det inte blir en kass sommar bara för att värmen kommer tidigt. Hatar när det blir så.

Aja, var iväg på baby-massage idag. Väldigt trevligt idag faktiskt. Köpte med mig ett litet häfte som handlar om det vi har gått igenom. Tror att jag efter detta ska sätta mig och läsa igenom det lite. Ska bli lite trevligt att i lugn och ro, hemma få sitta och mysa med lilla tjejen. Och så kanske Daniel kikar igenom den och kanske själv får några mysiga stunder med Nea.
För er som inte testat... Gör det!! Väldigt mysigt för både förälder och barn.

Urch... Daniel är hemma och tittar på motorjornalen. Inte spec spännande enligt mig. Men, men... Ska väl inte gnälla. Jag får ju kolla på mina förlossningsprogram. Då ska väl han få kolla på det som intresserar honom. Haha, imorgon är det dags. Från 21 och fram åt. Får se om det kanske är "små mirakel" också. Är lite osäker på när det börjar. Men det visar väl sig imorgon.

Suck!! Jag och min dator blev precis bortkörda från bordet. Min skärm var tydligen ivägen. Hm... Hur kan man säga så? Den som är så smal och smidig! Haha!!

Hade besök av min pappa tidigare idag. Han blev nästan överfallen i dörren. Nea var tydligen överlycklig över att se honom. (??) Hur tänker egentligen små barn?? Hon har ju börjat bli blyg för människor. Även för folk hon träffar... Som senast här om dagen då hon började störtböla av att bonusmorfar satt och fåna sig.
Nu idag satt min pappa och gjorde grimager med höga och för henne nya ljud. Tänkte... Snart kommer det, snart kommer det. Men inte det. Hon flinade bara och flaxade men armarna!! Hur ska man tolka det? Hon träffar ju liksom andra människor oftare än hon träffar sin morfar.
Haha, tänkte på vad min mamma brukar säga. Barn blir inte rädda för andra barn... Ser Linnéa sin morfar som ett annat barn kanske?
Näe, men Daniel sa något tankvärt idag. Att Linnéa verkar föredra äldre "gubbar". Hon träffade en man av äldre modell ute hos sin farmor i helgen. Jag tror att hon träffat honom en kort stund. Men då när hon var mycket, mycket liten.
Den mannen var upp i ansiktet och petade och pratade utan problem. Och då hade hon precis vaknat också.
Hur ska man tolka allt detta?? Ska hon redan nu visa att hon föredrar äldre män?? Haha, men kan hon inte välja någon med LITE mindre åldersskillnad?? Hahaha!!

Idag fick jag samtalet som jag väntat på. Imorgon bär det av för att lägga sig under nålen. Eller snarare nålarna. Haha! Så skönt att det äntligen blir av.
Men... Berättar mer om detta imorgon.

Näe, nu är det nog för mig idag.

Natti!!

1 kommentar:

Mari sa...

Ja, han är ju rätt barnslig ibland. Neas morfar alltså. Och, ja, det är väl bra att man kan vara det.

Trött idag!

Kram//Mor