lördag 5 april 2008

HIPP, HURRA!!!

Idag är det mamma födelsedag!! Så GRATTIS, käre mor!
Om några timmar blir det kalas med tårta och presenter. Ska bli trevligt! Men också en aning jobbigt. Det kommer vara SÅÅ många barn där. *hihi* Man har ju blivit lite van att vara ensam. En aning folkskygg kanske.
Ja, jag kände av det när jag var ner till stan för att göra några ärenden för någon vecka sedan. Jag tyckte det var SÅÅ läskigt att se SÅÅ mycket okänt folk på samma ställe. Jag sprang nog en aning genom stan för att göra det jag skulle. Ville ju komma bort därifrån snabbt!

Aja, fick min dator till sist igår. Men tro nu inte att allt är bra för det! Enligt netonnet ska allting vara klart för start ju. Bara att starta, plugga in modemet och surfa. Tror ni jag fick med allt i paketet då? Näe, såklart inte! Fick min dator och modemet. Men någon har glömt packa ner SIM-kortet till modemet. Så något surfande blev det inte för min del med nya datan.
Försökte ringa till netonnet igår när jag fick reda på att det fattades i paketet. Kl var nog några minuter innan 18 då. I telefonen möts man av en kvinnlig röst som säger: "Välkommen till netonnet. våra öppettider är..."
Ja, de hade alltså stängt för helgen. Men grejen är ju det är de stänger kundtjänst kl 18 på vardagarna. Och jag ringde INNAN 18!! Till råga på allt har de stängt HELA helgen!
Aja, har iallafall skickat iväg ett mail till dom och sagt vad som är fel. Och att jag är lite irriterad på att det hela tiden blir fel med deras order. Bad dom kontakta mig och lösa detta så fort de kan på måndag.
Så nu är de bara att vänta och hoppas.

Blir lite smått irriterad på att beställa varor via internet. Det verkar inte fungera någe vidare för mig. Eller ja, de funkar ju lite. H&M sköter sig nästan alltid enligt vad de lovar.

Men lite till roligt kan jag ju skriva. Ska iväg och titta på bil senare ikväll. Det ska bli väldigt spännande. Jag hoppas nu att man kan få lite tur med NÅGON affär jag gör. Känns som jag inte direkt har tur i affärer just nu. Och inte direkt jättetur i kärlek... Hm... Kanske skulle testa lyckan i spel då? NÅGOT utav dom borde ju funka??

Som ni lagt märke till så har det varit lite tomt på bilder i min blogg ett tag. Det börjar bli dags att lägga upp en bild. Men, tyvärr så var det slut på batteri i kameran. Får bli nästa blogg!

Näe, nu ska ja fortsätta roa Nea och dricka mitt kaffe. Ja, jag ska föra över lite musik och bilder till min nya dator också.

Puss å kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Uppe med tuppen, ser jag. :-) Vi ses vid tårtan. Haha!