fredag 18 april 2008

ÄNTLIGEN en kväll med älsklingen!!!

Japp, japp... Ikväll är min Daniel ledig från jobbet. Känns lite som en evighet som vi var hemma samtidigt en kväll. Så nu efter att ha ätit riktigt flottigt ska de tittas på en film... TILLSAMMAN!! Härligt, härligt!

Idag har de inte hänt så mycket. Jag har letat fram några flyttkartonger och börjat packa lite smått. Börjar ju som sagt närma sig flytten. Har också ringt de sista samtalet inför flytten... Ni vet... Tv, bredband, telefon och elen. Skönt att det är gjort.
Så nu ska de bara vara att flytta...

Imorse bar det av till Lindesberg för gubben. Han besiktiga sin van. Han sa att det var skönt att han inte fick "den spanska flaggan". Fattade inte alls vad han menade första gången han sa det. Tydligen så ser "körförbuds" lappen lite ut som en spansk flagga.
Jag fattade inte heller vad Daniel menade när han sa "jävla lapp mögel"!
Aja, jag tror det blev "bara" 3st tvåor...

Och lilla Linnéa har faktiskt varit på strålande humör idag. Sovit jättebra och länge! Och.. Guuud vad hon har ätit. Börjar verkligen få tillbaka aptiten.
Ja... Nu på kvällen, efter att Linnéa somnat så passade jag på att hämta lite snusk-mat. När jag kommer hem igen får jag höra att tösen vaknat...
Och nu ska ni få höra. Daniel fick henne att somna om igen!! Lite mer mat, torr blöja och lite klappande. Så sov hon igen. Jag måste säga att jag är väldigt stolt över min gubbe. Det har han faktiskt aldrig gjort förr. Jag är så stolt över att han inte heller gav upp och väntade på att jag skulle komma hem igen för att ta hand om det hela... *GÖR VÅGEN*

Här skulle jag ha satt en jättefin bild på hur far och dotter såg ut idag. De gosade och lekte i soffan idag. De är så fina tillsammans. Det syns verkligen att det är hans lilla tjej...
Men så klart så tog batteriet slut. Så jag måste ladda dessa för att få in bilderna på denna data. Som sagt... Har ju ingen kortläsare till denna dator... Än...

Näe, nu ska ja luta mig tillbaka för lite filmtittande.

Höres snart igen!!

Natti! (Mamma vet vad "natti" är. Natti är SÅÅ söt!! *HAHAHA*)

2 kommentarer:

Mari sa...

Du menar väl att jag vet VEM "Natti" är inte VAD. Hihihi! JA han e sååå himla söt!

"Snuskmat" kan ju vara gor iofs. Men JAG ska frossa i sill och potäter idag... jösses va de ska bli GOTT!!! Har blivit helt GALEN i det...

Kramar från Mor

Mari sa...

Ps.
Hmm... inte kan jag stava heller... "gor"??? va e de??
Gott menade jag hahaha!!

Ds