söndag 13 april 2008

Det går runt och runt...

Ja, nu var det Neas tur att vara förkyld... Igen! Först var Nea, sen Daniel, sen jag och nu är det hennes tur igen. Välkommen till livet med småbarn eller?? Hihi!
Ja, på tal om det. Fick en väldigt rolig upplevelse idag... Som kanske alla småbarns föräldrar irriterar sig på. Men jag tyckte det var lite roligt. Hittade en borttappad napp under soffan! Haha! Så roligt. Leksaker överallt... Och nu börjas de med bortslarvade nappar!

Ja, hur gick det inatt då? Vad ska man säga? Ska man bli förvånad över att killen kom hem runt 5 snåret i morse? Och alla dessa satans ursäkter jämt. "Jag hade så kul, glömde tiden" eller som inatt "Jag halvsov medan Eddie och Denver bråkade" eller kanske "Jag försökte få med mig Eddie hem". Aja, även om dessa ursäkter är sanna eller om han nu bara STANNAR för att han inte VILL komma hem än... Så undrar jag ju bara. När lär man egentligen sig att stå vid sina ord och komma i tid? Även med alkohol i kroppen...
Aja... Det är en sak som jag INTE kommer sakna med att bo utan Daniel!!

Det var ännu ett par och kollade på lägenheten idag. Enligt vad hur de lät innan de stack. Så kommer de troligen att ta lägenheten. Så skönt! Hatar verkligen att visa lägenhet.
Men de vart lite problem när jag skulle visa tvättstugan. Jag har aldrig varit in där. Så jag tog med mig förrådsnyckeln och försökte låsa upp. Det funkade inte!! Har de bytt lås, tro?
Aja... Jag har iallafall alla nycklar som jag fått när jag hämtade dessa hos pagoden. Så... Man tycker ju att det ska funka.

Näe, nu orkar jag inte mer...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du, det här med killar. Jag vet inte. Hmm... :-P