torsdag 17 april 2008

Börjar de vända nu, tro??

Idag har varit en ganska bra dag faktiskt. Lilla Nea har varit på ganska så bra humör, lite svårt att komma till ro när hon ska sova bara. Men de har gått ändå.
Nu på kvällen gick det bättre än väntat. Höll ut ända till 10 i 8. Sen gav jag Nea lite kvällsmat... Som hon åt för en gångs skull. Går väl lite bättre nu när näsan inte är lika täppt. Hihi!
Sen i säng runt 8. Det tog hela 20min att få henne att somna ikväll... Underbart enligt mig! Nu är det bara att hoppas på att hon sover hela natten också.

Var över till min pappa idag på en kaffe. Han tyckte de var SÅÅ roligt att träffa sitt lilla barnbarn... "Får jag ta upp henne" sa han ett par gånger. Hihi!

Imorgon bär det av för Daniel för att besiktiga sin "lilla" Van. Hoppas för hans skull att det går bra. Han har kämpat ganska bra för att få iordning den.

Börjar känna lite ångest över flytten igen. Visst kommer jag väl att klara mig. Men... Jag är så otroligt rädd att verkligen bli lämnad. Jag vill verkligen ha min älskade Daniel kvar!
Jaja, jag vet... Sluta tänka på det. Och tänk på Linnéa istället.
Det är inte så lätt.
Nea och Daniel är det vackraste jag har!! Så är det bara!!

Näe, nu ska ja ta en glass och trösta mig lite med...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom också ihåg att DU förtjänar det allra bästa.