onsdag 30 april 2008

Linnéas nya lyx-åk...

Japp, det vart en ny vagn till sist. Har ju som sagt funderat på det ett tag. Så efter många funderingar och noga utvald. Så hittade jag den... En svart med vita prickar på! Aja, det är ju av samma modell som jag fick av min mor. Men, känns ändå skönt att ha valt en vagn själv och att hon får en "prajlans" ny. Visst är det smart att man kan få ärva saker av familj och vänner. Men något vill man nog ändå köpa själv. SÅÅ snål får man inte vara... Inte enligt mig iallafall. Det är ju inte så att det är allt för bortkastade pengar. Jamena, det är ju en klassisk färg och inte direkt ovanligt och skrikigt mönster. Passar både pojke och flicka. Så... Den kommer självklart att sparas för framtida bäbis.
Ja, näe... Tro nu inte att jag planerar bäbis! Det är HELT fel tid nu. Kanske inte så smart att planera barn när man är helt uppe i att flytta isär. Men... Jag säger ju det. Linnéa SKA ha minst ett syskon någon gång i framtiden. Enligt mig är det viktigt att ha syskon, då man själv är uppvuxen i en familj med många barn. Helt naturligt att det ska vara minst två!

Fyy... Varför ska det egentligen smällas smällare för idag?? Kan förstå om man kanske vill skjuta några raketer till valborgselden. Men nu lär man väl få stå ut med detta smällande och smattrande resten av kvällen.
Visst... Jag tycker väl inte direkt illa om smällare och raketer. Men... Snälla... Vad firar vi egentligen? En ny årstid?? Mycket att fira då? Näe... Det räcker enligt mig att smälla och skjuta på nyår. Thats it!! (jaa ä int bitter) Hihi!

Idag ska de kollas tv. Det vanliga på onsdagar. Förlossningar. Får inte nog av det. Det är väldigt intressant tycker jag.

På dagens bilder har vi Linnéa som flinade lite halv-hjärtat nu på kvällen. En aning trött kanske. Hihi! Sen en bild på nya vagnen. Såå nöjd!! Jag hoppas att Daniel också gillar den... Nea är iallafall super-nöjd. Hon försökte plocka prickarna ur tyget. Haha!!

Aja, nu ska de vilas lite.


See yaa!!


Ps... Hörru gubbe!! Smyg-läsa sådär hela tiden utan att någon gång lämna en ända kommentar... Fyyy på dig!!

1 kommentar:

Mari sa...

Kul att du e nöjd med vagnen. Och här är kvällens höjdarprogram slut. Går alldeles för fort.

Jag är så glad att Nea flinar lite åt mej iaf. Hoppas hon kommer över sin blyghet snart. Inte vara blyg för mommo väl. Hihihi!

Ha en bra kväll!

Kramar!