torsdag 1 maj 2008

Här blir det färgglatt!!!

Nu har jag totalt tröttnat på mitt urtvättade hår... Färgen alltså. Det var dags för länge sen att färga om det. JÄTTE lång utväxt och blekt rött. Kan det bli tråkigare? Aja, nu sitter jag bara och väntar på att skölja ur färgen. Ska bli skönt att bli lite fin igen... Det lilla man kan göra åt utseendet. Haha! Får allt leva med hur man ser ut i övrigt.

Känns lite som om den här dagen bara försvann. Kan ju ha lite att göra med att Linnéa sov nästan 2 timmar innan lunch. Somnade jag med. Tänkte att hon brukar ju bara max sova 40min. Så då var det lungt att sova en stund jag med. Men förvånad vart man när hon nästan 2 timmar senare bestämde sig för att vakna. Haha!

Idag är det födelsedag! Min lilla kisse-katt är idag hela 8 år! Grattis på dig din gamla gubbe! Haha! Vad skulle jag göra utan min Pinochet? Han har varit med i SÅ många år. En väldigt speciell kisse. Inte alls som någon katt jag träffat. Men jag antar att alla säger så om sina egna små katter. Haha!

Jag förstår inte hur Daniel kan vara så säker. Frågade honom idag igen om han tror att vi kommer bo tillsammans igen. Han svara typ "Det är klart vi kommer". Hur kan man vara så säker på det? Men det är väl dumt att hoppas på för mycket... Mycket kan ju hända under tiden man bor isär. Saker som gör att man kanske bor kvar isär eller att det tar slut. Jag vill fortfarande inte att det ska ta slut... Men ibland funderar man på om det kanske inte vore bäst? Näe, fyy så jag säger... Men mina tankar har en förmåga att alltid tänka det värsta. ALLTID!! Kan inte heller låta bli att fundera på vad de egentligen är Daniel vill med att bo isär. Är det kanske så att han kommer bjuda hem någon/några som han inte vill att jag vet om??
Näe, sluta nu... Fan... Tänkt positivt!! Gubbfan säger ju att han älskar dig... Räcker inte det??
Näe, inte alla gånger måste jag erkänna!

Bu-hu... Snart dags för flytt. Ca 1 månad kvar!

Nähä... Nu ska de hängas tvätt och tvättas hår.

Ha de!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

När han säger att det är klart att ni kommer att bo ihop igen, får du lita på hans ord. Om ni ställer in er på att ni kommer att bo ihop igen så är det lättare att sträva efter och satsa på det, än om ni gick med inställningen att ni inte kommer att bo ihop igen. If you know what I mean. Glöm inte bort dig själv, eller vad du vill, bara. Puss och kram.

Mari sa...

Pessimisten har talat va? Ja det är likt dej. Men inte tänka så. Tänk positiva tankar, svårt jag vet, men försök iaf. Hur det än blir så fixar du det det vet jag för du är ju släkt med mej.

Stöttar dej hur det än blir.

Kraaaam!!!