onsdag 21 maj 2008

Dagens blogg...

Ja, det gick ju inge vidare för Daniel och hans bil. Igår bar det av till Lindesberg för ännu en besiktning. Allt gick bra med de 2:or som han hade... Men det gick inge vidare när ännu ett fel upptäcktes. En tidigare lagning av något i framhjulet hade lossnat/gått sönder. Så däcket stod helt snett. Så det vart tyvärr den där "spanska flaggan" som Daniel pratade om.
Han blev alltså sittandes i Lindesberg... Men snäll flickvän som jag är... Så packade jag ihop mig och Linnéa och åkte och hämtade honom. Riktigt stolt över mig själv som körde hela den biten själv. Och med endast en förklaring hur jag skulle åka. (Duktiga mig!!)
Aja, men idag åkte Sonny och lagade den "lilla" bilen. Så nu ska de väl förhoppningsvis gå bättre! Jäkla bråk med den där bilen.

Idag har jag varit ner till stan för en fika med Tesse. Men väl nere på stan så bestämde vi oss för att äta lunch istället. Vi gick till Bamboo City eller vad de nu heter. Det var gott, men de kunde ha varit godare. Lite lite att välja på för att vara buffé.
Efter det var vi runt lite överallt och tittade. Tog mig tid att boka tid för fotografering av Linnéa också. Ska bli väldigt spännande. Såg jättemycket fina bilder där inne.

Vet inte riktigt vad som hänt med Nea. Hon är SÅÅ glad och trevlig! Hon bjuder på smile till höger och vänster. En riktig solstråle! T.o.m "mo-mo" fick sig många smile igår. Se om hon är så glad när mor ev ska passa henne någon timma när jag flyttat. Tänkte hjälpa till med flytten på mitt sätt. Bära alla dessa påsar... Det borde väl inte ta mer en 1-2 timmar??

Aja, har inte så mycket mer att säga just nu. Men de blir väl som vanligt... Efter att jag sparat kommer jag på massor.

See yaa!!

1 kommentar:

Mari sa...

Ja... momo är VÄLDIGT stolt över att kunna flirta in sej hos lillpinglan... hihihi... och barnvakten ska nog gå bra... är det fint går vi nog ut och kanske vi tjeckar in läget med flytten... en aning nyfiken e man ju... hehehe.
Otur med bilskrället... hoppas det löser sig nu iaf...

Kramar!!!