fredag 23 maj 2008

Äntligen...

Nu gick det... Efter en lång bilfärd och mycket krånglande med den där bilen, så gick den äntligen igenom. Visserligen men lite att fixa, men godkänd. Måste vara underbart för Daniel att slippa tänka så mycket mer på de där.
Jag hoppas bara att han uppskattar att jag och pappa hjälpte honom idag. Kanske har man gjort sig förtjänt av lite blommor? Hihi! Ähhh!! Jag förtjänar väl alltid blommor?? Haha!

Nu är det snart bara en vecka kvar till flytt. Ska bli ganska skönt att få det gjort, faktiskt. Börjar bli VÄLDIGT trött på alla dessa flyttlådor som står överallt. Vet inte hur många gånger denna vecka som man fått lov att nästan slå sig fram för att komma till micron... Aja, SNART så!

På söndag är det mors dag. Blir väl mycket farande fram och tillbaka skulle jag tro. Min mamma ska ju grattas. Sen vill jag ju gärna åka ut till Sundbyholm... Det var ett bra tag sen jag var där ute och träffade dom.
Blir ju för övrigt MIN första mors dag som JAG får fira. Hihi! För någon liten blomma blir nog svårt för Linnéa att komma med. Får väl köpa mig en liten bakelse och dela med henne. =D

Daniel är iväg och planerar inför sin resa till Italien. Hoppas nu för deras skull att de hittar en lämplig bil att åka i. De är ju tydligen några stycken som ska åka... Får se hur pass sen han bli inatt. Inte allt för sent hoppas jag... Vore ju trevligt om han någon gång inser att det inte är hälsosamt att "festa" varje helg. Inget bra föredömme för Linnéa, tycker jag... Tur att hon än är för liten för att förstå.

Nähä... Nu ska jag njuta av min lugna kväll i soffan. Har varit en LÅÅNG dag.

Natti!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att flytten kommer gå bra! :-) Vi ses säkert snart igen. Puss.

Mari sa...

Om du tänker komma och fira mej i morrn får du komma på fm eller på kvällen. Vi är inte hemma efter halv två. Ska på kalas... suck!

Ja... tiden flyger! Hoppas allt blir bra!

Kram!