måndag 12 maj 2008

Falska sommarväder...

Idag lurade vädret mig en aning. Det såg så soligt och fint ut ute... Men oj vad förvånad man blev när man klev ut och det blåste kallt. Mor min sa att det skulle bli kallare nu. Kommer inte ihåg om hon sa hur länge... Men man kan ju hoppas på att sommarvärmen hittar tillbaka snart.

Idag har jag hunnit med en tur till mamma för kaffe och en bit överbliven tårta. Det var mumma det. Tyvärr så var ju inte Linnéa på något vidare humör, så vi vart inte där så länge. Får allt ta en extra tur till mamma bara för det. Hihi!
Efter att Nea somnat, gav vi oss iväg till Sundbyholm för att hämta upp Daniels Van. Lilla Wilma hade tydligen inte varit på något vidare humör inatt och idag. Men som vanligt så märktes inte det. Men det verkar tydligen vara vanligt när det kommer besök där ute. Hihi!
Upptäckte när jag kom hem att Wilma även idag kidnappat en leksak av Linnéa. Hon försökte med en, men den hittade vi innan vi åkte. Men missade skallran. Haha! Den tjejen är bra rolig hon!

Det börjar närma sig allt mer nu. Snart bara 2 veckor kvar till flytt. Vad tiden går!! Har mer nu på allvar börjat packa ner och sorterat saker. Det är väldigt blandade känslor. Å ena sidan vill jag inte flytta... Men samtidigt ska det bli skönt att få det gjort.
Vet inte hur det kommer kännas sen...
Men... Det ordnar sig på ett eller annat vis. Huvudsaken är att Linnéa inte blir lidande.

Ja, i morse blev man såhär fin när man åt lite gröt. Haha!
Nähä... Ska väl försöka fortsätta packa lite. Kanske hinna sätta på en diskmaskin innan det blir allt för sent också.

Natti, natt!!

2 kommentarer:

Mari sa...

Hoppas oxå sommarvärmen kommer tbx snart. Har ingen aning om när dock. Hahahaha... hon e allt söt våran lilla grötprinsessa... hihihi!

Förstår att du börjar få lite ångest över flytten. Önskar jag kunde åtminstone vara till lite mer praktisk hjälp. Men jag är rädd att jag kommer vara rätt värdelös som flytt- och städhjälp den här gången. Hoppas det ordnar sig ändå.

Kramar!!

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att allting ordnar sig så småningom. Ta hand om dej. Pussar.