onsdag 7 maj 2008

Haha!! Där fick han!!

Hihi! Sitter ju med min lilla dator bakom Daniel. Ser ju vad har gör på sin dator härifrån! Haha! Såg att han öppnade min blogg igen för att läsa... Men där fick han! Hade ju ännu inte hunnit skriva dagens blogg. Så det var inget läsande för hans del...

Idag har varit en fin dag. Lite en dag som alla andra känns det som. Vaknade med en lyxig sovmorgon. Trodde faktiskt att Linnéa skulle vakna väldigt mycket tidigare i morse eftersom hon somnade så otroligt tidigt igår. Men, men... Hon vaknade 8.30!! Minst en timma senare än "normal" tid.

Aja, lite senare bestämde jag mig för att ta mig ut och njuta lite av det fina vädret. Tog en tur med vagnen till min mor. Satt ute i solen en stund. Det var lite läskigt eftersom hennes illskna granne syntes i bakgrunden. Ja, jag orkar ju inte riktigt förklara hur det ligger till... Den historien finns att läsa i min mammas blogg, för den som väldigt gärna vill veta.
Men det gick bra ändå... Inga skrikande gubbar iallafall. Men jag måste erkänna att det var första gången som man själv satt med barnvagnen i lekparken. Haha! Men, men... Har ju hört att det är där och på jobbet man skaffar sig nya vänner som vuxen. Hahaha!!

Ser fram emot helgen... Ska tydligen bli fint väder och varmt. Kan vara skönt. Får väl se om det blir Sundbyholm även denna helg. Kanske då kan flörta lite med gubben om han kan tvätta mitt lilla "skogstroll". Har fortfarande aldrig tvättat en bil. Vem vet... Jag kanske har sönder den när jag tvättar. Hihi! Men jag hoppas iallafall att få lite hjälp i sommar när jag ska fixa rosten på bilen. Blir ju lite jobbigt att försöka vagga barnvagn samtidigt som man slipar, spacklar och målar.

Nu har de så inte varit några bilder på Linnéa på ett tag. Så jag drämmer väl till med några. Kunde inte riktigt bestämma mig för vilken. Så jag tog båda, den ena är bara för söt. Och den andra är väldigt rolig.
Linnéa som för övrigt är 5 hela månader idag!
Ja, får inte glömma lillebror Martin som blev hela 16år idag. Kalas på söndag. Ska bara försöka komma på vart det är. Blir lite svårt att komma på kalas utan tid och plats. Men som sagt... Inget kalas, inga presenter. Haha!!

Näe... Hej på er!!

2 kommentarer:

Mari sa...

Hahaha! Solstrålen själv. Så skönt att hon inte e så blyg längre. Lilla skruttan.

Kram

Mari sa...

Alltså ja vad väntar vi på då?? Ska vi försöka oss på en liten prommis varje dag då? Behöver inte va långt. För jag BEHÖVER verkligen det, vete katten hur jag ska orka sen annars. Ja menar, Nea mår ju oxå bra av att vara ute ju.

Kramar