måndag 19 maj 2008

Mysko väder idag...

Dagen började iallafall bra, med fint väder och så. Men tro då inte att det var varmt. Tycker det varit ganska kallt idag. Regnat har det gjort på eftermiddagen också.
Men nu ser de så fint ut... Får nästan lust att gå ut och grilla eller något. Men... Orka?

Igår flyttade min lilla vovve. Det känns väldigt tråkigt, men jag känner ändå att det blir bäst så här. Får se om det blir för alltid eller bara ett tag. Skönt iallafall att jag inte behöver ta det beslutet just idag. Pappa är så snäll som hjälper mig.
Får se också efter sommaren om ev min syster Anna-Karin känner för att ta hand om Max. Vet att det har varit prat om det tidigare. Det skulle jag tycka vara underbart faktiskt... Fatta va kul Max skulle få med sin lilla kompis, Cosmo! Haha!
Men, men... Det blir också en senare fråga. Syster ska ju jobba här i stan nu till sommaren. Dagisfröken minsann. Kommer inte ihåg hur mycket/länge hon skulle jobba där.

Flytten närmar sig också med stormsteg. En aning svårt att fatta... Att om 2 veckor sitter jag i min nya lägenhet......... Ensam! Helt själv, utan vuxet sällskap. Suck!

Näe, nu måste jag natta dotter. Låter som om hon tappat nappen eller nått.

Hej svejs!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ring mig i sommar om du behöver vuxen(?)sällskap. ;-) Jag börjar kunna det här med småttingar nu, så jag ska nog kunna hjälpa till lite grann.
Puss och kram.

Mari sa...

Nääää!! Inte e du ensam heller... Du vet var vi finns allihopa...

Bamsekramar!