måndag 17 mars 2008

Vilken dag!!

Denna dag har inte varit något vidare bra faktiskt... Vaknade och såg ut att det snöade. Det gillade jag inte.


Lilltösen har faktiskt varit bättre idag. Knappt kräkts något, sovit ok och varit på rätt hyfsat humör. Jag hoppas nu att det håller i sig.

Hon är så rolig. Det går nu att få henne att skratta så hon tjuter av lycka. Så skönt att se och höra. Även fast det tjutande ljudet skär i öronen. Haha!

Lära-gå-stolen är en rolig uppfinning. Jag tror hon kommer på mer och mer för varje dag som går. Att man faktiskt kan ta sig fram med den. Vet inte HUR många gånger jag har räddat henne idag. Rätt så vanligt att hon kör fast... Har ju inte RIKTIGT fattat de där att man kan backa också. Haha!


Hänt lite annat, väldigt tråkigt idag. Men... Jag känner mig inte riktigt redo att skriva om det än. Måste själv få smälta det hela först.



Näe, nu ska ja ta och gå upp och lägga Linnéa i sin säng. Hon har somnat i "babygungan".


Natti!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aww, så puttinuttig hon är. Hoppas det inte är något alltför tråkigt som hänt. Jag blir lite orolig. Puss och kram.

Mari sa...

Jaa... tänker på dej... hoppas det löser sig. Fast för "vissa" blir det ju faktiskt lite av att äta kakan men ändå ha den kvar. Och vad lär man sej av det?... Inte mycket...
Kramar//Mor

Sussie sa...

Hoppas att allt löser sig,jag tycker att det känns bedrövligt. Vi hörs senare.
Kram Sussie