fredag 7 mars 2008

Hemma igen...

Jaha, då var man hemma igen efter en hel arbetsdag på hela 5timmar!! *Oooaaa* Tror de var en utav de slappaste dagarna på jobbet som jag vart med om.
Spenderade första timmen med att titta på när andra "arbetade". Sen var de någon att byta av på en snabb rast. Efter det var de dags för mig att gå på rast...
Ja, timmarna fortsatte ungefär i samma stil.

Klarade mig HELA arbetspasset utan att ringa hem och höra med Daniel om hur de går med Linnéa. Men lite sugen var jag allt ett par gånger.
Var ju lite orolig att hon skulle visa sig från sin "bästa" sida. *hihi*
Men väl hemma visade de sig att allt hade varit lugnt. Hon hade till och med sovit någon timma. De låg och plaskade i badet när jag kom. Såå mysiga de där två!!
Så stolt över gubben att han fixade detta!!

Nu väntar man på lite fredags-lyx-mat. Det vill säga, snuskmat, snabbmat mm. Riktigt sugen!! Det känns som om det var ett tag sen vi åt sånt faktiskt.
Kom just och tänka på... Jag glömde helt bort att äta mat igår!! Åt några mackor bara!!

Maten är här nu!!

Bye, bye!!

2 kommentarer:

Mari sa...

Hej hopp!
Ta inte åt dej av att jag bara drog igår. Igår var en fruktansvärd dag!!!... Jag var arg så det sprakade... och varför vet jag inte... men jag misstänkte ju att jag skulle bli sån när jag slutar röka... idag är det bättre... har inte varit sugen på hela dagen...

Älskar dej dotra mi!!!

Kram//Mor

ammakamikat sa...

vad duktig han är, gubben din. :D