torsdag 6 mars 2008

Min stackars lilla tjej...

Nu inatt har jag bestämt mig för att jag inte orkar "vänta ut" Linnéa. Jag tycker det är tråkigt att vänta och se om det blir bättre, när det inte verkar som det.
Ena dagen är det ganska smärtfritt... Men som nu under dagen och natten. Så otroligt svårt att komma till ro. Sover också illa, både hon och jag.

Jag ringde nyss till sjukhusrådgivningen... Hon sa att det verkar inte vara akut. Men tyckte ändå att jag skulle uppsöka läkare imorgon för en undersökning.
Jag vet ju att det inte är akut. Ville bara höra från någon som ska kunna "läkarboken" om vad de tycker.

Teorierna har varit många... Och jag är bara snurrig! Torsk, kvällskolik, förkylning, magsjuka, magont... Vad kan det vara?? Har idag börjat misstänka något, antingen med hennes öron eller hals. Hon har vekat haft lite smått ont i halsen idag, när jag tänker efter.


Näe, nu ska ja gå upp och kolla så hon sover lugnt. Sen ska jag försöka sova en stund till innan hon vaknar för tröst och lite snutt på flaskan...

Over and out!!

Inga kommentarer: