lördag 8 mars 2008

Nyttig Lördag...

Japp... Idag var jag och Linnéa hemma ensamma. Daniel var ute hos sin mor för att fixa lite med sin "lilla" Dodge Van. Så jag passade på att göra lite nyttigheter hemma. Städa och så.
Bestämde mig även för att möblera om lite i vardagsrummet.
Fiint vart det... Tycker jag iallafall.


Fick mig tre fina, röda rosor av min gubbe idag. Jättegulligt tycker jag. Inte ofta som man får blommor bara sådär. =D Nu fattas bara att man ska få ett sånt där LITET, HÅRT paket som alla flickor gillar. *Haha* Nja, nu tänker ja ju inte främst på ring och frieri. Näe, vore kul att någon gång få ett litet smycke från den man älskar. Ett silverarmband kanske? *blink, blink*




Ska väl uppdatera för alla nyfikna ang Linnéa.

Ja, nu verkar hon vara mycket bättre. Inget supersurt humör på flera dagar!! Hon sover, äter och leker så fint. Pigg och glad!



Min käre mor var över en stund nu på kvällen. Det var mycket trevligt. Har ju inte direkt träffat henne på ett tag. Knappt pratat för den delen heller.

Jag har ju inte orkat göra saker ej heller haft lust när Tösen varit som hon har.

Vill bara tillägga att jag är väldigt stolt över min käre mor som bestämt sig för att sluta röka!! *Gör vågen* Antar att det snart måste bli min tur att joina henne.

Ser inte fram emot det dåliga humöret... Men det kanske är lite bra att passa på att göra det nu när Linnéa är glad och trevlig. Tror det är enklare att sluta om de e lungt. Och inget sjukt barn som skriker varje kväll. Eller har jag fel?

MÅSTE ta mig i kragen. Har jag inte skjutit på det länge nog?




Ja, näe... Nog för denna gång. Ska testa min lycka på lite nät-bingo. Sen slänga mig på soffan, för lite teve.

Puss på er!!

3 kommentarer:

Petra sa...

Vad fin det blev i v-rummet. Och vad snäll karl du har. Han kan ju få ta ett snack med min karl så jag också får blommor ;o)

ammakamikat sa...

ja, du tänker väl inte vara sämre än mamma, va? va? VA? ;D kom igen nu Sandra. annars har du ljugit för mig. :O
jag saknar dig.
puss o kram.

Johan Mathisen sa...

Hej! Hur är det med er? Hur går familjelivet? =)
Kram //Jossa
http://prinsessanendastmorker.blogg.se/