fredag 14 mars 2008

Gör man så?!

Ja, som jag skrev igår. Så regnade det ju igår. Jag möttes av en VÄLDIGT irriterande syn när jag vaknade. Tittade ut genom köksfönstret och inser att den lilla människan som delat ut tidningen på natten inte stängt brevlådan!! Gör man så?? Speciellt om det regnar?!
När jag gick ut för att hämta innehållet i lådan så var det alldeles blött. Och botten på brevlådan lika så! Det är ju inte direkt första gången.
Ja, ja... Jag vet. Brevbärare har många lådor att lägga tidningar/post i. Men... Kan väl åtminstånde se till att det stängs när det regnar!!

Lilltösen är så söt. Hon har nu börjat nått ner till golvet lite smått i lära-gå-stolen. Visserligen bara med tårna. Men hon tar sig fram så smått.
Så idag åkte strumpor med halkskydd på. Så hon får LITE fäste iallafall.
Hon har även här om dagen blivit stor tjej... Skulle testa om 4mån nappen var bättre till henne. Och ja! Den gillar hon... Ser ju lite ut som när hon började med napp. Stor napp till liten tjej! Haha!


Näe, ska fortsätta dricka mitt kaffe och busa med Linnéa!!



Puss!!

1 kommentar:

Mari sa...

Hej hopp! Tur att jag fortfarande får min post in genom dörren... ja se brevbärare... fast här lägger dom ju fel stup i kvarten i stället...
Pralinen växer nog snart i nappen... hihi... huvudsaken hon gillar den...
Kramar till er båda!!!//Mor/Mormor ;)