torsdag 20 mars 2008

Dagens blogg...

Ja, idag har väl egentligen inte hänt så mycket. Jag och Linnéa var över till min mor en stund. Alltid trevligt att träffa mamma! Jag tror att hon tyckte det var trevligt också. Linnéa var på ganska så stålande humör. Bubblade och flina åt det mesta. Ja, det var väl en stund straxt innan jag gick därifrån som hon tjurade lite. Men, men... Det har ju sina förklaringar. Hann ju knappt börja rulla vagnen hemåt, så sov hon. Lilltjejen var ju jättetrött! Hon verkar fortfarande ha en ganska fin rutin på sovandet. Hon sov för övrigt hela natten igår... Utan att vakna för mat. Sov väl från 20.30 till 07.00. Fick mig några sköna timmars sömn jag med.

Har ikväll tagit mig tid för min allt för bortglömda hund. Kände för att pyssla om honom en stund. Så vad gjorde jag? Jo, jag borstade och frisserade tassarna. Och ja, jag vågade inte klippa klorna denna gång heller. Ska flörta med min gubbe om det. Han vågar minnsan. Haha! Ja, det var mysigt att pyssla lite med hunden... Men frågan är ju. Uppskattade han det, tro? Han såg ut att slummra till en stund när jag höll på med nacken och ryggen. Men när de kom till bak-partiet. Då var han lite stissig. Känsligt område det där!

Haha, Linnéa roade sig mycket och länge åt att "läsa" i morse!! Så söt den där tjejen!!




Aja, nu ska ja ta mig ett bad... Fryser om fötterna och luktar massa hund!




Bye!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä, jag klipper inte heller klorna. Det har Patrik fått göra alla gånger hittills. Jag vågar inte riktigt. När jag är osäker känner Cosmo av det och blir nervös. Förresten var det bara tre dagar sedan mitt senaste inlägg. :P Puss och kram.

Mari sa...

Duktig du e som fixade lite med vovven. Klart han uppskattade det... han fick ju din uppmärksamhet... att han blir stissig är bara att strunta i... inte tycka synd om då bekräftar du bara hans oro... Klippa klor ja... det är inte så farligt som man tror... det handlar bara om att våga... det händer att man klipper fel... men det är inte jordens undergång...
Krmar//Mor