fredag 28 mars 2008

Bättringsvägen??

Idag vaknade min lilla Sessa och var betydligt bättre. Inte alls lika snorig och grinig. Elle ja, nu en stund på kvällen var hon jättesur. Men jag antar att hon var trött och sliten efter att vara föryld. Hon ville knappt ta flaskan.
Ätit lite dåligt nu när hon har varit sjuk. Det är väl lite jobbigt att äta. Jag tror hon har lite ont i halsen. Men det verkar också vara på bättringsvägen.
Igår var de nästan en kamp större delen av dagen att få i henne mat. Hon var ju garanterat hungrig. Men kanske inte någon vidare aptit.
Idag var det som sagt bara nu på kvällen som hon knappt ville äta. Men, men... Det verkar ju gå åt det bättre hållet.
Annars har hon nästan vart sitt vanliga trevliga och mysiga jag idag.
Ska tillägga att hon inte vaggades till söms ikväll!! Gick och la henne när hon ätit och hade lugnat ner sig. Hon tjurade lite. Men med lite klapp på baken och napp, så gick det super!

Börjar för övrigt känna mig lite tjock i näsan idag. Hoppas, hoppas jag inte blir förkyld jag också!

Idag har jag tagit mig en liten tur ner till stan för att göra lite ärenden. Gick faktiskt väldigt bra att parkera idag. Inga skador på varken bil eller omgivningen!! *Haha!* Näe, hittade en parkerings-plats i slutet av en rad. Så det var tomt på ena sidan.
Lite fusk var de ju! Men, det var ju faktiskt ganska mycket bilar i garaget också. LITE ont om platser.
Var in och sa upp lägenheten och vårat garage. Var in till banken med lite papper. Köpte present till mor min!

Min dator kom inte idag heller. Som sagt. Kan ju följa den via postens hemsida. Nu står det att den är i Örebro. Borde väl komma på måndag?
Faan, hade ju hoppas på att få sitta och leka med den idag och i helgen. Men, men... Den som väntar på något gott...

Nog för idag!
Puss och kram!


Hm... Nya grannar håller på att flytta in. NU?! Lite sent att BÖRJA flytta (Kl 20.19)? Jag hoppas att dom tar de lugnt och att de inte blir allt för sena. Jamena, det hörs ganska bra när de går i trappen med tunga saker.
Tänker mest på min lilla, sjuka tjej som behöver sin sömn just nu. Men, men... Jag antar att man får ta mod och gå ut till dom om det blir allt för stökigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

just ja, du måste berätta för mig vad du köpt till mamma. så att jag inte går och köper samma. :) puss.