onsdag 12 mars 2008

Dagens blogg...

Jaha, idag har det inte hänt så mycket. Var iväg till babyproffsen idag igen. Har bestämt mig för att köpa en ny lära-gå-stol. Gillar inte riktigt den jag har. Lilltjejen blir ju LIVRÄDD för "lekdosan".
Jag kan ju säga att jag förstår henne. Den låter verkligen jättemycket. Och enligt mig inte de vakraste tonerna en leksak kan spela.
Så... Så är det. Ska åka en sväng till BarnensHus imorgon och kolla vad de har att erbjuda också.

Jag, gubben och lilltjejen var ut till Sundbyholm idag, en stund. Lika trevligt som vanligt. Och Linnéa kräktes över mina rena byxor... Också det som vanligt. Haha! Jag ska tydligen inte få ha rena kläder på mig. Känns lite ibland som om man bara går omkring och luktar babykräk! Men, men... Den perioden går väl över den med. Det är bara tacka och ta emot!!

Ska idag ta och skriva ut lite bilder på blommor att tatuera senare... Tänkte nog åka iväg imorgon och boka tid. Har nog bestämt mig för att det blir en tatuering på över högerarm. Får jag ett till barn... Ja, då kan ja ju alltid sätta en till tatuering på andra armen. Hihi!


Vill bara tillägga att jag avskyr Hemköps tvreklam!! Vad tänker man med när man sätter så otroligt irriterande musik i en reklam? Det inbjuder ju inte mig direkt att... "WOW!! Nu ska vi handla på Hemköp!!" Näe, har faktiskt inte handlat där på många år... Kommer antagligen inte börja med det heller. Är väldigt nöjd med mitt ICA "MAKKI"!!


Näe, lite kaffesugen nu faktiskt... Ska sätta på en kopp. Till mig... Bara mig!! Gubben jobbar, som vanligt. (Tråkigt med ensamma kvällar/nätter)

See yaa!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej hopp!
vilken lära-gå-stol är det du har? den med blå speldosa? hoppas du hittar en lite mysigare.
puss o kram.

Sussie sa...

Hej Sandra.
Det var trevligt att få träffa lilla Linnéa en stund igår kväll (er oxå förstås)
Hälsa lillgumman.
Kram Sussie

Mari sa...

Japp! Läragåstolen e köpt till en pojke för det första. Sen är det väl egentligen så att den är tillverkad för en aning äldre barn. Både Casper och Lucas gillade speldosan... men dom gillar ju lite hårdare tag... som sagt dom e pojkar...