tisdag 4 mars 2008

Så kan det vara...


Ja, lilltjejen har ju inte direkt varit på något strålande humör om kvällarna den senaste veckan. *suck* De senaste två kvällarna med lite feber. Vad kan man göra?? Antar att det bara är att bita ihop och trösta... Hon kan ju inte hålla på såhär i all evighet.


Annars om dagarna är hon den underbaraste lilla solstrålen (Mormors pralin)!! Att man kan smälta SÅÅ av en leende?!


Men... Trotts alla svåra å jobbiga stunder. JAG ÄLSKAR ATT VARA MAMMA!!!






Igår var Daniel iväg och tatuerade sig. Fick för mig att han skulle göra den på andra armen... Men den vart faktiskt väldigt fin! Inte så "klottrig" som jag fick för mig att det skulle bli.






Måste ju också nämna månadens stora händelse... Jag och mina två yngre systrar Anna-Karin och Frida var iväg och tittade på Kent när de spelade i sporthallen här i stan. Helt sagolikt att se dom på hemmaplan igen.


Stod nästan i tårar då de spelade "Utan dina andetag". Det är en låt som jag tänker på mina nära och kära. Jag lyssnade mycket på den när jag träffade Daniel, så den låten värmer i hjärtat.


Men den betyder väldigt mycket eftersom det är den låten som jag och Linnéa gosade till uppe på BB. Jag sjöng i lyckotårar kl 05.30 för henne!






Näe, nu vill jag ha kaffe!!


Puss å Kram!!

1 kommentar:

ammakamikat sa...

Nämen, så trevligt att du har startat en blogg nu. På bilden på Linnéa ser det ut som att hon har örhänge. men det är väl knappen på bodyn, tror jag. Ska bli spännande att följa. Puss och kram.