torsdag 13 mars 2008

Nä, Fyy och Blää!!

Denna dag har varit än utav de tråkigaste på länge. Känner mig SÅÅ trött och inte alls lust till nått idag. Skulle bara vilja gå och lägga mig och dra täcken över huvudet.
Igår kväll regnade det... I morse regnade det... Och tro det eller ej... Men på EM idag så regnade det fortfarande. FYY!!!

Inte var de roligt att åka till BarnensHus heller. De hade mycket. Men inte alls någon rolig lära-gå-stol. Det vart man ju inte heller på bättre humör av. Köpte iallafall en till, svart body till Linnéa. Då vart nog pappa Daniel glad. Det var nämligen en svart Motörhead-body. Kunde inte låta bli den.

Var in igen till tatueraren idag. Jag har bokat tid nu. Det fanns ingen tid ledig förrän i JULI!!! Snacka om väntetid! Näe, men jag ser ganska positivt på det ändå. Satte upp mig på listan på personer man kan ringa vid återbud. Så... Enligt killen vid disken... Kunde det lika gärna bli imorgon. *Ohhh!!*
Men lite nervös är jag allt. Men känner att jag vill göra det ändå.

Nu är det kväll igen. Daniel stack och repade med bandet tidigare idag. Sen direkt till jobbet. SÅÅ tråkigt. Saknar ju mig gubbe!! Han jobbar kväll imorgon igen... Ledig lördag. Men då ska han säkert dricka öl och komma hem tidig morgon... Som vanligt!! *Grrr*


Näe, blir nog krypa ner i soffan en stund... Fryser!!

Bye for now!!

1 kommentar:

Anonym sa...

dra honom i örat och säg "nu ska du vara hemma och mysa med mej, gubbe!" ;D