onsdag 5 mars 2008

Fyy och blää!!

I natt drömde jag den mest läskiga drömmen på länge. Vart riktigt ledsen när jag vaknade. Jag drömde att jag hade en läkare här hemma som tittade till Linnéa. Vet inte varför men så var de.
Nu till det läskiga... Läkaren säger att hon är jättesjuk och kommer inte överleva. Läkaren bestämmer sig för att ge henne medel så hon "somnar in"!! Och det gör han!!
Så inatt i drömmen, höll jag min ögonsten i famnen medan hon somnade för gott.
När jag vaknade efter detta.. Var jag färdig att gråta. Gick upp till min VAKNA, SMILANDE dotter och gav henne en lång och härlig kram.


Nu till roligare saker.

Igår kväll var en ganska lugn kväll. Lilltösen verkar bättre. Hon har bara blivit lite envis och ska vara vaken större delen av dagen. Det slutar ju med att hon är otroligt trött och grinig på kvällen. Men det gick ganska smärtfritt igår.
Har nu testat lite messmör i maten... Oj oj, det var gott det!! Och vad de fick fart på magen också. *hihi*

Imorgon ska ja hämta ett nytt skötbord till badrummet. Har hittat ett vägg-skötbord. Kommer bli SÅÅ fint. Är ju lite taskigt i mina ögon att ha kvar skötbordet i hennes rum. Tänk den dagen hon börjar leka i sitt egna rum. Och så står de ett stort bökigt skötbord ivägen?? Nja, ska nog fixa ett fint litet bord/skrivbord till henne.


Hade beställt gardiner från Ellos som jag hämtade ut igår. Jag beställde VINRÖDA. Men ser mer ut som TERRA!! *Grr* Men, men... De kanske blir bra det med?


Näe.. Hushålls-arbete väntar!!
Puss!!

1 kommentar:

ammakamikat sa...

Fy, vilken mardröm! Skönt att du snart insåg att hon var vid liv, och dessutom glad. Hihi!
Usch för orange.
Kram!