söndag 28 september 2008

Uppdatering...

Jaha, börja känna att det är dags för en uppdatering. Har tänkt i flera dagar att jag ska skriva... Men de har liksom inte blivit av. Hihi! Skyller på det nya spelet än! Haha!

Idag hade jag turen att solen tittade fram. Så jag och Nea tog oss en tur med vagnen. Förstår inte. Lilla lata Sandra... GÅR mer gärna än tar bilen. Aja, det kan väl ha att göra med att det inte är de smidigaste att packa sig in i bil med barn som ska sättas i stol och vagn i bagaget. Tar sin lilla tid. Men, men... Skönt med promenad iaf!
Om inte annat så blir de väl bättre när man vill känna att man är lite nyttig. Hihi!
Efter promenaden till Ica, gick vi till mamma för en fika. Förstår inte hur Nea kan vara så förtjust i Micke. Hmm... Aja, kanske för att han spelar apa när Nea kommer??
Ja, vi passade på att besöka lekparken på vägen hem också. Där skrattades de och gapade. Det kändes väl roligt när de blåser i munnen.

Nähä... Nu ska jag ta tag i min taggbuske på huvudet. Vad jag hatar lockar i håret!! Byta någon? Seriöst!!

Hej!

Ps... Snart kryssning! Party, party!!

5 kommentarer:

Mari sa...

Ha... va menar du med att du inte förstår hur Nea kan va så förtjust i Micke??? Är han en så hemsk människa menar du??... ;-)

Jag kan ta dina lockar... hihi.

Kramar /Mor

Anonym sa...

VA!? GÅÅÅR DU? Vilken glad överraskning. ;-) Hihi! Jag skojar bara lite med dig. Du är duktig, du.

Mari sa...

Micke ringde till nån han känner som ska va utbildad mekaniker... han trodde till 99% på hjullagren. Men som sagt det är fruktansvärt svårt att sitta och förklar över telefon hur den beter sig... hmm

Kram / Mor

Mari sa...

Lunch??... Ehh... snarare nån blandning av frukost och lunc då... bestående av ... hmmm rulltårta... hahaha... näringsriktigt och bra... ;-)

Kram / Mor

Anonym sa...

Ska du säga! x-b