torsdag 25 september 2008

Aha!! Nu förstår jag...

Nu idag har jag fått en möjlig förklaring till att Nea varit så sur från och till den senaste veckan. Att hon sover dåligt och vaknar helt hysterisk. Såg idag att tand nr 7 kommit upp! Tycker hennes tänder växer som ogräs. Haha! Så nu får man se om också den 8:e tanden kommer snart. Hennes tjurigheter lär nog iaf inte ge sig innan dess.

Annars har det inte hänt mycket idag. Vädret vad väldigt fint och skönt idag. Så jag och Nea tog en tur med vagnen. Härligt! Måste nog passa på när vädret är fint... Snart är de jul. Mindre än 3 månader kvar till jul! Haha! Nu fick jag det sagt också!!

4 kommentarer:

Mari sa...

Hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara... hahaha! Jul! Fy!

Krama Nea från mej! :-)

Kramar / Mor

Anonym sa...

Jag visste väl att du skulle bli den första att påpeka att det snart är jul. :-P

Anonym sa...

Jad vet vad Sandra menar att det är tre månader till jul. Kan möjligen vara att hon inte fick så många födelsdagspressenter
/Sirväs

Anonym sa...

Åh, tack för din kommentar! Håller fullständigt med dej om att det finns vissa som inte alls är redo för att bli föräldrar tidigt, en del är inte ens redo vid 35 heller. Så individuellt det där :) Kram