torsdag 4 september 2008

Mitt solsken...

Mmm... Mitt solsken har ett namn... Linnéa! Förstår inte hur man kan vara så glad och sprallig som hon är. Det är verkligen från morgon till kväll. Lek, skoj och massa skratt! Vekligen härligt att se henne skina upp som en sol när hon får syn på mig. Eller när hon hittat på något bus och ser allmänt busig ut. Haha! En riktig liten solstråle de där!!

Idag har vi inte hittat på så mycket. Var och hämtade en del till bilen. Ska bli skönt att äntligen få den lagad. Kanske den går som den ska också.
Vi var iväg med min mamma till ica makki för att handla lite också. Det ska bli räkfrossa av imorgon. Woohoo!! Ja, men de vart en fika nu på kvällen med mamma också. Härligt, härligt!

En aning irriterad just nu... Försökt ringa gubben i en timma snart. Jag vet ju att han inte sover. Spelar väl sin xbox och hört inte telefonen. Eller så hör han inte för hans telefon är en aning knäpp. Inte alltid den går att ringa till... Ljudet försvinner och kameran fungerar inte heller som de ska. Jobbigt när man vill prata med honom och inte får tag i honom.

Aja... Har inte så mycket att skriva idag heller.

Nu ska jag ladda batterierna till kameran. Det har blivit en aning dåligt med bilder denna månad. Vill ha många, många på Nea!! Sen ska jag försöka nå gubben också.

Bye, bye!!

2 kommentarer:

Mari sa...

Har oxå svårt att nå min gubbe. Särskilt när han e på jobbet. Det är sånt liv där så han hör inte telefonen. Skitsmart om jag skulle får bråttom upp till förlossningen sen, eller hur?

RÄKOR!!!!

Kramar/Mor

Anonym sa...

Ja, hon är verkligen solskenet själv. ^^ Sötråtta!
Ha så mysigt med räkorna och allt annat gott. Vi ska ju också festa till det så småningom. ;-)
Puss och kram.