onsdag 24 september 2008

Näe... Har inte gått under jorden...

Inte alls. Jag har bara köpt mig ett nytt spel till datan. Har helt fastnat med det. Sen vet ja inte... Har inte haft så mycket framför datan att göra den senaste veckan. Blir ju bara sittandes och gör absolut ingenting. De slutar ofta med att jag kollar min mail ca 50ggr per dag... Men bara för att inse att det bara är skräppost i inkorgen. Haha!

Ja, här om dagen var en gammal klasskompis på besök. Det var jättetrevligt! Vi kom fram till att det var ca 3år sen som vi sågs! Aja... Vi satt och pratade i flera timmar. Ja, om allt mellan himmel och jord. Vi sa båda att detta måste göras om... En lunch nästa vecka var de prat om. Kina om ja inte minns fel. Så nu ska jag försöka muta någon att titta till solstrålen 1 timma eller 2.

Igår tog jag en sen tur över till mamma. Jag skulle ha gjort det tidigare på dagen. Men lilla Nea var på så otroligt dåligt humör. Ingen solstråle då inte... Snarare en tornado!! Aja... Det vart en snabb fika och Nea lekte en stund med sina morbröder. Haha! Kul att ha många barn i släkten. Kommer nog bli kul för Nea när hon kommer upp i den åldern då det är kul att leka med andra barn. Aja... Om inte annat så kan de vara lärorikt att leka med andra barn... Att dela med sig du vet. Haha! Inte alltid barn är så bra på det.

Hihi! Klockan är nu 10.23 och Nea har precis somnat sin "middagslur". Någon var tydligen väldigt trött. Senaste veckan har hon somnat bort åt 1 många gånger. Men aldrig innan 11.30! Och inte vaknade hon kl 6 i morse heller. Visst... Jag hörde att hon skrek till 1 gång runt 6. Men hon somnade om. Hihi!
Kan de ha något att göra med att hon får annan välling? Mätt och trött kanske? Fick lov att köpa en annan sort då den jag brukade köpa var slut för tillfället.

Nähä... Om några timmar ska jag lämna dottra hos sin mormor så jag kan åka till mitt jobb på samtal. Se hur det går. Jag hoppas verkligen att jag kan få några besked om hur det ser ut efter nyår. Ahhh!! Vill inte bli arbetslös!!

Nää... Nog nu!

4 kommentarer:

Mari sa...

Trodde verkligen du hade gått under jorden. Nä... skoja bara.

Ja man kan skratta gott åt den där lilla "delikatesslimpan". Hon e mysig.

Hoppas det går bra på jobbet. Lycka till!

Pst... vore trevligt om du tittar in i min blogg nån gång oxå. Även om det betyder att du får avstå ett par minuter från spelet. Hehehe...

Kramar / Mor

Mari sa...

Hahaha... skoja ju bara lite med dej... men det är juklart roligare att få kommentarer... ;-)

Casper kom som ett jehu!... INGA problem med att få hem honom... Han skrek rätt ut... NEA!!!!!

Kram

Anonym sa...

Ja, då blir det "Wuuäääh, den där hade faktiskt jag!". Haha!

Meh, hallå! Du kan ju inte bara sitta och skriva att du spelar datorspel utan att skriva VAD för spel det är. Fy skäms!

Anonym sa...

Hur gick det på jobbet??? Och med bilen? Och ska vi ses nån dag? kram