onsdag 3 september 2008

Och så gick de ner igen...

Fyy... Sitter här och är ganska allmänt less. Var en sväng till V-ås med Daniel och Nea igår. Idag var vi till något nytt ställe i Hälleforsnäs och tittade. Hade aldrig hört talas om det faktiskt. Men... De är ett sånt där ställe som säljer märkeskläder till ett lägre pris. Aja... Det kan ju disskuteras om jag tycker det är billigt ändå... Nja... Gillar verkligen inte att betala massa pengar för kläder. Jamena, de är bara TYG!!
De vart en tröja för 40kr. Mmm... Mer skulle de allt inte ha. Tyget var SÅÅ tunnt!

Väl hemma nu på kvällen ville inte Nea somna som hon skulle. Hon somnade en stund i bilen tidigare på dan... Så... Men somna gjorde hon till sist. Envis som jag är.

Undrar så vad jag ska hitta på... Inget känns just nu kul. Blä-blä!!

Nähä... Mamma!! Ta och ge mig min lillasyster nu!!


Hm... Näe, nu ska jag sätta mig och stirra på mina vackra lampor! Eller kanske killa min "tickel me Elmo"?? Den kan iaf få en att skratta... Skulle vilja ha en sån där skrattpåse faktiskt. De ska upp på önskelistan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Upp, upp, upp, och iväg!

Mari sa...

Vet hur du känner dej. Har lika tråkigt, känner inte för nåt.

Hette det Lager 157 eller 137? Eller nåt sånt? Läste om det i tidningen.

Önskar oxå jag kunde "leverera" ett syskon nu. Men man får vackert vänta. "Bara" 5 veckor+ kvar nu. NERVÖS!!!!! Har nog ångrat mej, vill inte. Det gör ju ONT!!! Och tänk om bebis ändå är sjuk???!!!

Ja ja, inget jag kan göra åt saken.

Kramar Mor