onsdag 24 september 2008

Jaha, jag skriver väl ännu en idag...

Det är inte alla gånger man skriver två bloggar på en dag. Hihi! Gick precis in på min blogg för att kolla kommentarerna... Tänkte att man kanske fått en eller två... Näe, hela 4st på mitt senaste inlägg. Trevligt, trevligt!

Ja, syster vart lite "grinig" över att jag inte skrivit vad jag spelat för spel... Då får jag väl se till att tala om det då. Jag har fastnat för det nya spelet Spore. Ja, de spelet är gjort av skaparna till The sims. Väldigt kul faktiskt. Ska nog ta en runda senare... Hihi!

Och så var de ju det här med bilen... Skrev aldrig hur det gick i måndags. Är LITE kluven i hur man ska tolka det som dom sa. En 2:a fick jag. Höger spindelled, glapp. "Men de är också det ÄNDA" sa besiktningskillen. Ja, det är ju positivt att bilen är i övrigt väldigt bra skick. Men sur över spindelleden. Hade som jag skrivit tidigare bilen inlämnad på Vianor för framvagnsinst. Och jag minns hur pappa frågade när vi hämtade bilen om det var något mer i framvagnen som behövdes fixas... "Nääe! Det ska de inte vara!" säger dom. Men ÄNDÅ så får jag en 2:a på en del som nån någon vecka tidigare vart och hållt på med!
Tycker allt att Vianor kan bjuda på en ny framvagnsinst bara för att de fulade sig så!
Aja... I övrigt så går bilen lite illa när den är kall just nu. En riktig hopp-bil är det! Aja, tur att det ger sig när man åkt några min.

Med jobbet... Ja, jag fick mitt schema för November. Helt okej schema faktiskt. Ska även jobba lite extra i okt så jag får ihop lite mer pengar till nov... Kan ju vara kul om man iaf får ihop så det täcker räkningarna och HYRAN spec!
Hur det ser ut efter nyår kunde de inte svara på just nu. Det var en sån sak de var tvungna att ta med facket. Det måste numera finnas spec skäl till varför man inte kan jobba kväll och natt. Helst sjukintyg osv. Hoppas nu att de godtar barn som gilltiga skäl...

Nähä... Nu är de lite uppdaterat iaf.

Hejpa!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! ;o)

Anonym sa...

Jaså, Spore. :-P Det har jag för mig att du har pratat om. Det är roligt när man hittar ett spel som man tycker om.