måndag 23 juni 2008

Utmaningen!

Utmaning!Jag har blivit taggad av Petra till utmaningen som sveper runt bloggsfären just nu och hänger såklart på!

The Rules:
*Post rules at the beginning of the post.
* Answer all the questions.
* Tag 6 people, and go to their blog and leave a comment to inform them that they've been tagged and asking them to read your blog.
* Let the person who tagged you know when you've posted your answer.


What were you doing ten years ago?
Oj, ja det var ett tag sen. Antagligen var jag väl bitter på att livet var så hårt och att man aldrig skulle bli vuxen.

What are five things on your to-do list today?
1. Vara lite barnledig.

2. Tömma gamla förrådet och garaget.
3. Handla lite nödvändigheter på ICA.
4. Umgås lite med dottra och pojkvännen.
5. Fixa pojkvännens hår,

Places you've lived?
1. Eskilstuna
2. Åter Eskilstuna :)
3. Och åter Eskilstuna

What are 5 things you would do if you were a billionaire?
1. Betala de skulder man har.
2. Köpa drömbilen. (Audi Q7 och kanske en Audi R8)
3. Göra något fint för mina nära och kära.
4. Lägga undan en stor del till min dotter.
5. Bygga mitt drömhus ute på landet.

People you want to know more about:
Oj, jag har ju inte så många bloggare att skicka detta till.
Petra har ju redan gjort detta.
Blir väl mor min och min syster.

Inga kommentarer: