tisdag 17 juni 2008

Förkylningen håller i sig...

Japp, ingen direkt förbättring idag förutom att jag känner mig en aning piggare. Annars är det mest förändrat... Mer hostig idag. Tycker inte om hosta! Men, alla vet ju det. Det måste väl antagligen bli sämre innan det blir bättre. Haha!

Igår pratade Daniel och jag ut om allt. Det hela var inte så illa som han först fick det att låta. Det mesta är liksom missförstånd och allt blev liksom en ond cirkel. Aja, vi har iallafall pratat igenom allt om vad vi ska jobba i på framtiden... Och för vad.
Känns väldigt skönt att ha gjort det. Att vi båda talat om för varandra vad som är fel och att både han och jag har insett att vi båda har gjort dom. Känner mig mycket mer positivt inställd för framtiden.
Nog om det...

Idag ska vi ta oss tillbaka till fotografen. Ska bli väldigt spännande att se hur bilderna blev. Och inte minst vad man kan göra för skoj av dom. Hihi! Ser fram emot att se bilden då hon hade en leksak hängandes i munnen på ett roligt sätt... Om den blev bra vill jag nog göra något av den. Jamena, bilden ska väl spegla vem personen på bilden är?? Haha! Mitt bus-troll alltså!

De tar sig med Linnéas krypande faktiskt. Hon kan nu iallafall ta sig framåt. Men... Kanske inte på beställning än. Men, de går framåt!

Nähä... Nu ska jag ta och ringa till jobbet och till bovärden. Vill ju kunna hänga tvätt i mitt badrum och höra hur det går med att få diskmaskinen inkopplad.

Bye, bye!!

Inga kommentarer: