fredag 6 juni 2008

Dag 5...

Idag har varit en LÅÅÅNG dag. Men har hunnit med en massa saker ändå. Gjort smörgåstårta och packat upp en massa i morse. Börjar nästan se ett slut på alla lådor nu. Men... Nya tag imorgon, är helt slut idag. Och klockan är bara 21... Måste vara värmen. Hihi!

Idag har det varit studentfirande för min del. Lillasyster Frida var det som slutat skolan, efter 4år i gymnasiet. Hon var så fin och glad idag. Ja, som ni säkert förstår så var det därför jag gjorde smörgåstårta.
Linnéa fick också vara med och fira... Medan vi andra smaskade på glass, så fick Nea sig en egen liten... Hm... Drömrulle tror jag det heter. Ja, en sån där choklad-rulltårta med någon vaniljkräm till fyllning. Haha! Hon vart SÅÅ söt av den.

Hela den här grejen med att flytta isär känns bara så fel just nu. Jag känner mig så ensam och lämnad. Inte hör han av sig... Knappt några besök... Glömmer bort och skjuter upp saker... Ursäkter, ursäkter och åter ursäkter!
Visst, det har bara gått några dagar... Men jag VILL INTE vara ensam!! Jag hatar det!! Vad gör jag om dagarna sen när jag packat upp klart?? Ska jag packa ner allt igen och upp bara för att ha något att göra??
Aja... Gå ut och träffa lite folk. Tänker ni säkert...? Jag kan ju direkt svara på den frågan att sån är inte jag. Jag behöver inte fler vänner.. Jag vill inte åka omkring till folk varje dag bara för att jag är ensam.

Varför i helvete skulle de bli såhär??

Fortsätter det såhär vet jag inte vad jag ska ta mig till... Orkar snart inte med mig själv ens... Jag hatar mig... Säkert mitt fel att allt blivit såhär. Bara ingen som vågar säga det.



Jag är verkligen en nerskiten dörrmatta...

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst, jag tror säkert att du kan vara lite krävande ibland. Jag känner dig. Å andra sidan, det kan alla vara. Däremot är det absolut inte ditt fel. Du får inte hata dig själv. Det mår ingen bättre utav. Om nu Daniel är så dum hela tiden finns det säkert något du kan göra åt saken. Kom ihåg att du aldrig är ensam. Du har familjen! Hör av dig om du vill ha sällskap någon gång. :) Jag hejar på dig. Puss och kram.