söndag 29 juni 2008

Inte långt kvar nu...

Näe, nu är det inte så långt kvar till Daniel kommer hem. Bara några dagar till. De har bestämt sig för att dra sig hemmåt redan idag. Men... De skulle dock ta en annan (längre?) väg hem. Aja, jag hoppas att det går fort i vilket fall som helst.
Mycket har hänt på deras resa hittills iallafall. Bilen hade gått sönder ca 2 gånger. Men de hade gått att laga efter mycket om och men. Hur som helst så kom de fram som de skulle.
Men Daniel sa de att Italienarna är väldigt otrevliga och att trafiken där är helkonstig.
Jag pratade en stund med honom igår kväll. Han sa att det tydligen var en Pride-festival i närheten. Så det var tydligen gott om... Hm... Ja... Utklädda homosexuella mm.
Nog om det...

Igår var Nea och jag ut och hälsade på i Sundbyholm. Trevligt, trevligt! Nea visade upp hur duktig hon har blivit med sitt krypande. Haha! Och självklar skulle Wilma också leka bäbis och började krypa över golvet.
Så rolig den lilla damen...

Lite senare på dagen kom syster Anna-karin på den otroligt bra idéen att vi skulle äta lite gott och titta på en film. Det hör ju inte direkt till vanligheterna... Det är synd tycker jag.
Det vart en underbart god tacopaj med sallad. Ja, en massa godis efteråt också. Haha!

Nähä... Nu ska jag fortsätta jaga min lilla bäbis som kryper. Hihi! Hon är överallt!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår! Det var mysigt. För att inte tala om smaskig paj. :-D Vi ses snart igen. Kommer över och snor lite godis i veckan. Haha! Puss och kram / syster. Pst, glöm inte att sms:a mig idag ang. "du vet vad".