måndag 16 juni 2008

Den obligatoriska sommarförkylningen...

Det slår ta med fan aldrig fel. Varje sommar vid ungefär samma tid blir jag tokförkyld. Ja, förutom förra sommaren då när man var gravid. Men... Man kan ju inte gå och vara gravid varje sommar bara för att slippa förkylningar. Jag hoppas iallafall att det kan vara över efter denna... Brukar kunna bli minst två under sommaren för min del. Suck!!

Det är tråkigt när man efter flytten får veta saker som man kunnat gjort annorlunda. Känner mig en aning sviken och lurad för att inte Daniel sa hur han kände innan. Just nu känns bara allt som mitt fel att vi sitter här på olika håll...
Jag har tydligen, som han säger... Tjatat och gnällt på honom för allt han är. Speciellt det här med att han festar och är borta så mycket. Men hur ska man ta det hela då när han har sagt att han ska bättra sig och inte säger ifrån när en annan tjatar??
Jag vet att jag har varit jobbig ang det. Men jag tycker det är tråkigt och jobbigt när killen jobbar hela veckorna. Och är trött för det. Sen näst intill var eviga helg går ut och festar. Jag ska tydligen bara finnas i bakgrunden och ställa upp när HAN har tid.
Allt är så snurrigt just nu...

Bye, bye

Inga kommentarer: