onsdag 4 juni 2008

Kväll nr 3...

Idag känner jag att jag inte fått så mycket gjort hemma. Har varit ute på vift ett tag. Var en sväng till babyproffsen, sen Coop Bygg för att köpa borr, skruvar, plugg och en förlängningsslang till tvättmaskinen.
När jag väl handlat klart bestämde jag mig för att åka över till den gamla lägenheten för att hämta upp lite kyl och frysvaror. Fick dock inte med mig allt. Var stressad och det blev väldigt tungt. Hämtade också mitt data-innehåll... (Musik, bilder, mm).
Lämnade av det här i lägenheten och for iväg igen. Denna gång till Ica Makki med mamma, pappa och A-K. Det är ju studentfirande på fredag.

Aja, men lite har det blivit gjort hemma när jag väl tänker efter. Sorterat lite kläder, pappa fixade tvättmaskinen och skötbordet/skåpet. Ja, just ja... Bovärden Henrik har också varit här. Satt upp så jag kan hänga tvätt och fixat så jag kan koppla avloppsslangen från tvättmaskinen till handfatet.
Bad honom att titta om han kanske hittar ett badrumsskåp till mig som är lite mindre skrämmande. Får se om han dyker upp någon dag.
Väntar fortfarande på el-jobbet på diskmaskinen... Suck! En aning jobbigt att diska för hand när man har blivit van med diskmaskin.

Imorgon ska Nea till läkaren för sin 6 mån kontroll. Ska bli spännande att se vad den lilla tjejen väger denna gång.
Hon spenderar för övrigt dagarna med att försöka lära sig att krypa. Hihi! Om hon bara kunde komma på att man måste flytta armarna också. Aja, det kommer när de kommer.

Nea råkade ut för en liten olycka förut. Hon fick tag i en liten galge som hon så klart stoppade i munnen. Sen fick hon inte ut den och gjorde väl antagligen sig illa. Men, men... Efter en stunds tröstande och gosande så var allt bra igen.

Nä... Nu ska jag titta lite TV... Ensam... =C

Kram

Inga kommentarer: