onsdag 25 juni 2008

Ensamt, ensamt...

Jaha, just nu är Daniel nångonstans i ett annat land. De skulle övernatta i Tyskland om jag inte minns helt fel. Eller om de kanske ändrat resplanerna.
Hur som helst så är han redan nu väldigt saknad. Vi hade iallafall ett mycket trevligt och mysigt avsked iallafall. Ja, så ville han bli klippt också... Undra vad Daniels mamma skulle säga om den frissan?? Haha!!

Väntar just nu på att han ska ringa... Men... Det börjar bli sent, så jag tror inte att han kommer ringa ikväll. Han sa det i morse att han skulle det. Men, men... Han har väl glömt det. Eller så har han annat att tänka på. Får hoppas att han iallafall håller sitt ord till sin mamma om att ringa en gång om dagen.

Känns lite läskigt att han är SÅÅ långt bort och man har ingen aning om vad som händer... Tänk om bilen går sönder?? Någon blir akut sjuk??

Här om dagen var jag färdig att kasta ut katten genom ett stängt fönster! Ja, så arg var jag faktiskt. Jag gjorde en upptäckt i hallen... Han hade satt sig och kissat bland skorna. Fy, fan vad äckligt! Även om nu dessa skor inte skulle lukta... Jag kommer aldrig mer ta på dom och chansa. Det är den absolut äckligaste lukten jag vet.
Så nu blev jag av med tre par skor. 2 sprillans nya och ett par gympaskor som jag också nyligen har köpt, men hunnit använda. Grrr!!
Hade egentligen inte råd att köpa nya skor nu... Men vad gör man?? Kan ju inte vara utan ett par sköna gympaskor? Skulle behöva köpa mig ett köksbord och stolar... Får se hur det blir med det nu.
Idag bar det iallafall av till tuna pank för att köpa mig ett par skor. Hittade ett par... Måste säga att så dyra skor har jag aldrig köpt åt mig själv!! Men, nån gång ska väl vara den första. Inte direkt så att jag köper skor hela tiden. Visst, har köpt en del skor på tradera. Men... Det är inte alls samma pengar.Linnéa fick sig lite nya kläder också. Har upptäckt att hon inte har mycket som hon kan ha. Eller som passar tillsammans. Hoppas att det blir lite bättre nu.

Haha! Har beställt en ny bilstereo... Min förra eller snarare den jag har i bilen fungerar inte som den ska. Volymratten fungerar inte. Eller lite. Testade den idag. Fick efter kanske 5 min vevande på den där knappen upp volymen till lyssningsbart ljud. Härligt! Nu blir det inte så tyst i bilen fram till den nya kommer... Wiii!! Lite att se fram emot iallafall.

Snart dags för mycket. Väntar på att få hämta ut fotona på Nea. Barnledig helg. Det ska lagas/dras ut tänder. Det ska bli Kent igen!

Nähä... Vänta och se om telefonen ringer en stund till. Sen ska ja sova...


Höres!! Natti!!

Inga kommentarer: