tisdag 3 juni 2008

Flytt-röra...

Nu sitter man här i nya lägenheten för andra kvällen nu då. Orkade aldrig blogga igår. Idag har jag hämtat det sista i den gamla lägenheten. Eller, nja... Lite är det säkert kvar, men det är inte mycket i så fall.

Känns väldigt ovant måste jag säga. Det här med att vara själv... Och att bo själv. Vad gör man med all tid sen när man har packat upp klart?? Tycker fortfarande att det är väldigt tråkigt det hela med att vi har flyttat isär. Har endast träffat Daniel en liten stund idag... Och då bara när han hjälpte mig att flytta saker.
Känns jättetråkigt att vi ska bo så här...

Aja, annars är väl läget OK. Mor min har hjälp mig att packa upp lite saker nu på kvällen. Vad fort det gick när man väl gev sig in i det. Men så är de ju de där med att jag har Linnéa också... Allt tar SÅÅ mycket längre tid... Speciellt när man själv är trött och sliten efter flytten och all värme. Har varit ute mycket i solen också, det gör inte direkt att man blir piggare.

Linnéa verkar ta flytten väldigt bra. Sover och stojjar precis som vanligt.

Ja just ja... Jag har fått ordning på min data nu också. Min pappa löste det hela. Han förklarade vad han gjorde. Men jag kan inte påstå att man blev klokare av det.
Aja, den fungerar nu iallafall... Med ljud och allt!

Nähä... Nu ska jag väl ta ett sista ryck innan jag kryper i säng. (Stora, ensamma, dubbelsängen)

Natti!!!

Inga kommentarer: