torsdag 26 juni 2008

Äntligen!!

Äntligen fick man sig ett livstecken ifrån gubben. Han ringde tidigare idag. Om jag inte minns fel så hade de 50 mil kvar eller något sånt. De var och tankade och mummsade på glass.
Tyvärr så fick inte Daniel tid över för att titta in på Audis lilla krypin när han var i Tyskland. Han ville så gärna titta på en utställning som de hade där på Audis bilar... Och vad jag förstod de som skulle de även finnas andra bilmärken att titta på...
Aja, jag hoppas att snart få höra ifrån honom. Eller bättre vore väl om det var nästa vecka redan nu?! Haha! Näe, jag hoppas att han har de roligt.

Annar har det inte hänt mycket idag. Tänkte baka lite bullar tidigare idag. Men när jag väl skulle plocka fram sakerna, så fanns där inget mjöl. Orkade inte ta mig iväg till den lokala butiken... Haha! Får ta det imorgon, då är de ju fredag. Man kanske skulle vilja ha lite helggott i skåpen?

Fick ett SMS idag från fotografen. Korten på Linnéa är klara för att hämtas. Tyvärr måste jag vänta tills på tisdag för att hämta dessa. Längta, längta!

Ser fram emot min barnlediga helg också. Inte alls för att jag vill bli av med Linnéa. Utan för att det ska bli så skönt att bara vara jag för ett tag. Att kunna ta mig iväg någonstans utan att behöva ha med en massa packning, barnvagn och hela kittet. Eller bara ligga hemma och lata mig... Ja, ni förstår nog var jag menar. Bara vara...

Näe, nu ska jag njuta av kvällen. Mysa en stund i soffan, kanske ta en macka?? Sen ska jag nog gå och lägga mig tidigt ikväll. Var SÅÅ skönt att sova inatt, så det vill jag göra om. Hoppas på ännu en sovmorgon kanske?? Haha!!

Nähä... Hej, hej!!

Inga kommentarer: