fredag 1 augusti 2008

Nu var det ett tag sen sist...

Men inte mycket mer har hänt för det. Det vanliga... Ensamheten känns tung!

Tänker mycket på en vän till mig som inte mår allt för bra. Saknar henne mycket. Det är så tråkigt att se och veta att människor man bryr sig om mår dåligt. Och att man inte vet vad eller hur man kan göra saken bättre...

Sitter just nu hemma hos min käre pojkvän med uppknäppta byxor. Har ätit en aning för mycket med mat. Hihi! Men vad gör man inte när det är gott då? Jo, man trycker och trycker tills det helt enkelt inte går ner mer. Eller näe, nu ljög jag. Riktigt SÅÅ illa är det inte. Bara mätt och belåten.

Satt här om dagen när verkligheten slog till. Men denna gång på ett positivt sett. Visst har jag vetat länge att de ska ske... Men jag kom ändå på mig själv att tänka. Snart kommer det en ny bäbis i familjen. Ja, inte MIN bäbis dock. Är så nöjd med den jag har.
JAG ska få ett nytt litet syskon! Det kommer finnas en liten, liten bäbis om inte allt för lång tid. Säger som jag sagt de senaste gångerna mamma ska ha barn. "Jag ska nog allt kidnappa mammas bäbis!!"
Näe, men jag ska nog gosa med h*n ett antal gånger!!

När jag tänker efter... Mår jättedåligt för något som hände här om dagen. Råkade klappa till min lillebror ganska hårt. Skulle allt få tag i armen. Men i sista stund vred han sig... Så han fick mina fingrar över bröstet. Stackars lilla lillebror!!
Aja... Men mor min gav igen på min lilla tös. Hon råkade knocka henne lite. Men, hon började iaf inte gråta.

Näe... Armarna i styr hädan efter. Inge svingande med dom. Får tänka på att det kan stå barn ivägen. Och så gnäller man på andra barn att de ska sluta svinga med armarna för att någon kan göra sig illa. Så är jag inte bättre själv. Hur ska detta sluta??

Aja, nu ska vi titta på en film till. Myskväll för hela slanten säger jag bara!

Natti!!

3 kommentarer:

Mari sa...

Haha! Casper bliv RIKTIGT sur. Men inte behöver du ha dåligt samvete för det. Det var ju inte med flit. Du får det att låta som om jag gav Nea en dansk skalle, hehehe!

Har en känsla av att jag får hålla hårt i min bebis, det är många som vill "kidnappa". Men de klart att du ska klämma och känna, bäst att passa på.

Hihihi! Det regnar idag, jag kan andas!!! Jippi!!!

Kram!!!

Mari sa...

Ja, bättre skådespel än åskväder finns nog inte. Hihihi!

Appropå akvariet så e de inte aktuellt just nu. Vi pratade om hur och var jag ska göra av ynglen och föräldrarna när jag bygger den nya akvariebänken. Då måste jag ju tappa hela stora akvariet. Men som sagt ingen som vet när det blir. Kanske köper ett litet akvarium till själv. Får se. Tack för erbjudandet iaf. :D

Kramar!!!
Love you!!! :D

Anonym sa...

du säger att du känner dig ensam, men ändå satt du hos killen och skrev. hur går det ihop? :) fy Sandra, man får inte slåss. ;) nä, man säger mycket om andra som man själv egentligen inte heller är så mycket bättre på.