måndag 25 augusti 2008

Jaha ja...

Blir så arg på mig själv för att jag näst intill alltid går ifrån affären utan det jag tänkt köpa. Här förra veckan glömde jag totalt bort att köpa kaffe... Hann hela vägen hem innan jag insåg det. Idag var det dags igen. Skulle köpt kattmat och schampo. Kom inte ihåg något utav de. Ja, katten vart iaf inte utan mat om det var någon som trodde det.

Idag tog jag mod till mig och ringde mitt jobb för att höra hur möjligheterna ser ut för mig där. Det var som jag misstänkte. Väldigt svårt att få jobba dagtid. Men... Vi ska iaf prata om det senare i september. Så nu pausar jag mitt jobbsökande tills jag hört vad de har att säga. Vem vet... Det KAN ju gå.

Idag fick jag ett väldigt tjusigt brev. Något försenat då den första som skickades försvann. Nu fick jag en tjusig inbjudan till ett bröllop. Ska bli väldigt trevligt att gå på. Men har ännu inte avgjort om det ska vara barnfritt eller inte. Hm... Undra då vem som kan ta hand om kickan? Aja, det löser sig nog. Får forska i det hela.

Nu på kvällen har jag bakat lite... Blir ju hela året äldre på fredag. Så de blir tårta för familjen på lördag. Ja, de räcker faktiskt. Är ju en aningen många när man väl tänker efter. Hihi!
Blir man någe klokare över att bli äldre då? Hm... Kan ju iaf hoppas på att jag glömmer mindre när jag ska handla! HAHAHA!!

Nähä... Titta till mina snoddas...

2 kommentarer:

Anonym sa...

klart nea ska med!!! Sandra ulander med familj betyder just med familj dummer!!! :D Då får hon ju träffa wilma och massa andra barn...

Anonym sa...

skriv lista innan du går till affären! fast då glömmer du väl den hemma, förstås...