lördag 9 augusti 2008

Fototajm!!

Ja, vem kan det här vara då? Är det jag eller min lilla dotter?? För ett tränat öga kan man se att det är min gamla klänning som Linnéa har på sig. Då komplett med ankskjärtstrosor och spetsar på strumpor och krage.
Jag var väl runt 6 månader när jag hade den på mig. Men eftersom Linnéa är en liten och nätt tjej... Så passar den även nu när hon är 8 månader. Visade denna bild för mamma... Hon sa att hon blev tårögd och tänkte på en annan söt tjej (lilla mig då). Ska bli kul att ha dessa bilder och kunna visa Nea när hon blir större. Vem vet. Hon kanske väljer att även hon fota sin ev framtida dotter i den. Hihi!!
Idag körde jag över min bil till pappa för ännu en koll. Måste säga att den nu låter förjävligt! Det måste nog vara något som blivit med bromsarna när han höll på sist. Aja, hoppas han kommer på vad felet är. OCH att det inte kostar en massa pengar. Men, det är väl svårt att komma ifrån när bilar går sönder. Haha!
Nu vill jag ha min lillebror/syster!! Börjar bli en aning otålig. Men... Vad ska jag klaga för? Om det är någon som ska vara otålig så är det väl ändå mamma. Det är ju verkligen hon som väntar. Ska bli underbart att se en sån liten bäbis igen. Känns som en evighet sen som Nea var riktigt liten. Jamena, hon är så envis och ska växa så fort!!
Puss på dig, mor min!! Älska dig!!
Näe, nu ska jag fortsätta titta på lite teve och umgås med min gubbe!
Natti!!

2 kommentarer:

Mari sa...

Uj uj uj! Så sött så sött så sött. Hahaha! Fy nu kom tårarna igen. En aning känslig just nu kanske... hormoner??

Ja fy sjutton vad jag väntar. Och nu är smärtan från ischiasnerven olidlig. Vete sjutton hur jag stå ut i två månader till. Är lite nere just nu pga det. Får man tycka synd om sej själv????

Kramar

Anonym sa...

Vilken liten sötnos hon är! Kan få? ^^,