onsdag 19 januari 2011

Nervöst värre... =S

Ja, igår fick jag mig ett samtal om att det skulle bokas in en telefonintervju tills idag. Liite svårt att sova i natt måste jag erkänna. ;)
Har inte vart sådär jättenervös innan... Men det kom som vanligt strax innan samtalet. 
Men, men... Det var bara att ta tjuren vid hornen, eller hur man nu säger.

Samtalet gick iaf jättebra, tycker jag iaf. Väldigt trevligt med mycket information. Inte alla gånger som ens frågor svaras på. Annars brukar det ju alltid finnas nått att fråga.

Ja, jag talar så klart om en anställningsintervju. ;)
Men vad det är... Det får ni se. Vissa vet, andra får vänta. 
Hon skulle iaf höra av sig inom några dagar... Senast fredag om jag inte minns fel.

Pjuh! Nu ska jag pusta ut och sätta på lite mer kaffe. Nam-nam!!

6 kommentarer:

Mari sa...

Hm... jag tillhör de andra...

Liebe

Mari sa...

Hahaha!... och det tror du jag kommer ihåg?... När ska ni lära er att jag är dement... ;)

Mari sa...

Eh... ja just det var så det var ja... minnet är ju bra men kort... hahaha!

Liebe

Petra sa...

Spännande!!! Det är möjligen inte ikea?? ;)

Mari sa...

Haha!... Jag tycker mig ana nån form av ökenlandskap i lillemans skapande... till höger på bilden syns ju helt klart en krater... en vulkan kanske??... ;)

Petra sa...

Nej vad kul! :) Håller tummarna för dig att du får det!