söndag 23 januari 2011

Mindre rolig helg...

Denna helg har inte vart sådär jätterolig. Fredagsmorgonen började tidigt med att jag mådde pyton. Efter lite knäövningar inne på toa var det bara att inse att magsjukan slagit till igen... Funderade även på om den inte är den sk. vinterkräksjukan?? 
Så fredagen och lördagen spenderades mer eller mindre i soffan. Feber, frusen och noll i matlust. Men inget mer akut besök på toa iaf. Illamåendet och noll i matlust höll iaf i sig hela fredagen och lördagen.
Nu idag har jag inte känt av någonting förutom att jag fortfarande inte är sådär jättesugen på mat.
Hoppas att det bara blir jag som drabbades denna gång.

Att försöka laga mat när man inte är sugen var ingen hit. Såsen skar sig och riset vart överkokt. Faen! Sa jag... Eller tänkte jag iaf. ;)
Bättre lycka nästa gång.

Imorgon blir det nytt mattest. Jag ska testa ett recept på "skinkrulle" som jag sprang på i en blogg för någon vecka sen. Skulle ha testat den tidigare. Men som alltid, kommer det något annat i vägen.

Recept och ev. bild kommer nog i bakbloggen imorgon. =)

God kväll! =D

4 kommentarer:

Sara sa...

Usch det där lät inge bra!
Hoppas du mår bättre nu!
kram

Mari sa...

Vilken himla tur då att jag inte åkte över med bullar... är inte så sugen på magsjuka igen... ;)

Hoppas det är bättre nu!

Liebe

Mari sa...

Jahaså det var för att jag INTE skulle komma som du sa att du var sugen på bullar och att jag glömt pås-påsen... hahaha... ;)

Mari sa...

Virrigt som vanligt då... haha

Liebe