tisdag 4 januari 2011

Aningens bitter idag då...

Men det tycker jag allt att jag har all rätt i... I måndags vid lunch var det åter dags. Ännu ett försök till fimpning.
- Dag 1: Var inga problem alls. Bara lite smått uttråkad som om något saknades. Men ingen fara.
- Dag 2: Inga problem större delen av dagen. Men lite strul med stora tjejen fick mig på sånt bittert humör igår kväll. Så det vart nog en eller två där på kvällen.
- Dag 3: Idag har väl vart en dag med lite blandade känslor. Saknaden har vart större. Skulle någon ha bjudit mig på en hade jag mer än gärna tagit emot. Men hade också troligen vart nöjd med den enda.
Men jag har vart in på Ica två gånger idag. Och inte en enda gång föll jag dit och köpte mig nya. Fast måste erkänna att tanken slog mig både en och tio gånger innan jag kom hem igen.

Bita ihop och ta mig igenom morgondagen också.. =( Pjuh!!

Ja, sen vill jag bara tillägga att några uppläxningar och kommentarer som får mig att känna mig som om ni står och ser ner på mig... De kan ni behålla för er själva... Jag vet själv hur dumt det är att röka.
Och ni som aldrig rökt och aldrig behövt sluta... Ni behöver inte säga någonting alls. Ni kan omöjligt veta hur det är att avsluta detta beroende.

Jaaa! Jag är bitter idag! Det sa jag ju!

Men, men... Får väl se om inläggen får en mer positiv ton om några dagar. ;)

(Ta inte åt er så mycket... Behövde bara få spy lite galla på nått... Haha!!)

3 kommentarer:

Millah sa...

Jo att ge en dator till varje elev underlättar ju jätte mycket både för ungdomar och lärare men jag kan se att det är helt fel.. Just som du säger med stavningen, vad hände med block och penna?

Och jag var på besök på skolan jag gick högstadiet på och alla elever satt med sin dator på RASTEN.. Dom satt alltså vid datorn på rasten och pratade int ens med varandra och jag tyckte det var så hemskt att se..

Men det är bara att inse- tiderna förändras.. Ibland blir det bra men ibland blir det också dåligt

kram

Millah sa...

Tack så hemskt mycket=)
Men vad tjusigt.. Jag älskar tatueringar.. Erkänn, det är en liten drog!

Jag har 2 men är sugen på några till :)
Kram

Millah sa...

Nej nej för många ska det absolut int vara.. Så länge det är rimligt så är det snyggt :)

Haha ne va gulligt, den är så söt =)

Kram