fredag 14 januari 2011

Fram och tillbaka...

Ja, nu går det fram och tillbaka hela tiden... Får inte riktigt till det i bloggen heller. Men mycket är nog för att jag inte riktigt hittar något vettigt program för att redigera bilder på denna dator. ;) Visst... Det finns. Men det fungerar inte alls lika bra när man är van vid att använda PC. Men, men... Kommer väl igång på allvar med bildredigeringen en dag jag med..

Tar gärna emot tips på bra och gärna enkla bildredigeringsprogram till Mac. Gärna så enkla som nybörjarnivå.
Ett bra program för fotocollage sökes också... Också det så enkelt som möjligt. Och som inte resulterar i stora reklammärken över det färdiga collaget. ;)

Pris...? Så billigt som möjligt. Eller snarare prisvärt! Ännu bättre är gratis...=P

3 kommentarer:

Mari sa...

Bildredigering är alltid knepigt tycker jag...

Bara att fortsätta "pilla" med bloggarna tills man blir nöjd... misstänker att man aldrig blir det iofs... ;)

Kram

Anna-Karin sa...

Googla, så kanske du hittar nåt bra. Jag har inga tips den här gången, för jag har inget äpple. Buh! ;-(

sara sa...

Ja den vart faktiskt väldigt god! =)¨

Ja denna kurs skulle ju säkert gå på 5000 :-
:(