fredag 2 januari 2009

Näe, fyy!! Jag är inte på tipp-topp humör just nu...

Näe, inte det minsta faktiskt. Nea har ju från och till varit förkyld ett tag nu. Och det har ju fört med sig vissa problem som just nu bara verkar bli värre och värre. Ja, jag pratar om sömnproblem!
Det blir just nu bara senare och senare. Och ja, det är väl daniels och mitt fel i grunden som låter henne sova så länge om dagarna. Men när hon vaknar om kvällarna och inte vill somna om förrän flera timmar senare. Då vill jag inte vara med längre. Klockan är snart 2 och hon har fortfarande inte riktigt givit upp. Jag hör hur hon snuttar där inne. Igår vart det någonstans mellan 1-2 innan hon ville somna för kvällen.
Hon verkar skjuta mer och mer på tiden för varje dag som går. From imorgon börjar iaf lite fastare sovregler som vi hade innan förkylningarna började.

Vet inte riktigt vad felet är. Hon är ju trött. Hon somnar vid 19-20 om kvällarna. Men sen vaknar hon igen ca 2 timmar senare för att leva rövare i några timmar. Så att det skulle vara avslappningsproblem har jag svårt att se.
Aja, får hoppas nu att några dagars tidig uppgång kan få henne på lite sundare tankar.

Nog om det. Jag hoppas att hon gav upp nu. Själv vart jag nu hungrig efter några timmars trilskande med obstinat unge...

Hej hej!

2 kommentarer:

Mari sa...

Det är säkert som vi pratade om. Hon har förskjutit dygnet så att hon tror att hon bara sover middag på kvällen. Hoppas det löser sig snabbt.

Kramar

Mari sa...

Ja... absolut bättre än inget... det var inte så jag menade. Kul att ni tittade över.

Kramar